Vraagje over huishouden, (Eventueel Tips graag)

hoi,



Ik weet niet echt waar ik dit moet plaatsen, dus ik gok op deze.



Sinds een tijdje hebben wij een gele Kring (Urinesteen?) in de wc pot, We hebben alles alles geprobeerd om hem eruit te krijgen.

Nu hoorde ik dat Borax zou helpen. Heeft hier iemand ervaring mee, en waar is dat te verkrijgen?

Zijn er Misschien andere tips?



Lieve Groet,

Amanda

zo’n zwarte fles van wceend helpt hier en biotex helpt ook wel

Probeer het eens met azijn. Gewoon een hele fles in de pot gieten, een nachtje inlaten werken. BIj ons werkt dat perfect en het kost bijna niets.

Succes!

Ik heb ook wel eens gehoord dat een tabletje Steradent (voor kunstgebitten) kan helpen. Zo’n bruistablet.

Hier ooit hetzelfde gehad. De steradent werkte wel iets, maar de gewone natuurazijn heeft geholpen.

Idd een hele fles, lang genoeg laten weken. Succes!

Ja ik gebruik ook altijd Schoonmaak Azijn werkt ontzenntend goed.



:-*

gewoon dreft & een schuurspons :shifty: dat werkt hier … :lol:



En voor de gemakkelijke … harpic max (de zwarte krachtpatser)

En die bruiszakjes van wc eend

ik gebruik van die wc tabs van bref

Heb wel eens gehoord om er Cola in te gooien en dan flink met de borstel na.

yups wilde ik dus ook net zeggen, gewoon een goedkope fles cola, en ff laten staan… is eigenlijk best zooi die cola :stuck_out_tongue:

Whahahahah! Cola!!! :shock:







Nou ja, als het maar helpt. Best de moeite waard om er een goedkope fles tegenaan te gooien (ehhhh… gieten :mrgreen: )

ik heb dat ook regelmatig denk omdat we daar eigenlijk nooit naar de wc gaan het is dan zelfs bijna oranje

niet dat ik hem nooit schoonmaak maar ik vergeet hem welleens :oops:

omdat we er dus nooit op gaan :mrgreen:



ik doe er een nachtje halve fles bleek erin en het is verdwenen :thumbup:

Ik heb de gewone natuur azijn, niet de schoonmaakazijn :wink:

En, heb je al wat geprobeerd? :smiley:

Ik gebruik er bleek voor, flink erin doen, een uur laten zitten (wel luchten) en schoonschrobben. Werkt hier perfect.

Natuurazijn. Niet met je neus boven gaan hangen en goed ventileren want het slaat op je luchtwegen en ogen. Kost niks en werkt net zo goed als de rest (zo niet beter) wat een stuk duurder is.

inderdaad natuurazijn :thumbup: Werkt ook geweldig tegen groene aanslag op tuintegels :thumbup:

hoi,



Bedankt, voor jullie Tips! Kan alleen na het weekend pas iets laten weten, Want het is bij mijn Vriend en pas dan zie ik hem weer! Wij wonen nog niet samen zie je! :frowning:



Bedankt!! :-* :-* :-*

Bruispoeder van WC eend :thumbup: