hey
klein vraagje aan de “klussers” en zwangeren: zoals jullie zelf ook ondervinden, vloeit na de “daad” bijna onmiddellijk alles terug (kweet het het klinkt niet, maar tis nu eenmaal zo), blijft er dan eigenlijk wel voldoende “achter” om een de magie zijn werk te laten doen?
blijven jullie in een bepaalde possitie om er zoveel mogelijk in te houden …
srr voor de rare vraag maar … het spookt door mijn hoofd daar het vandaag mijn eisprong zou moeten zijn …
grtz
KK
er loopt niet veel terug hoor :mrgreen: is vooral jóuw vocht wat je ziet de rest wordt flink vooruit geschoten :lol:
er wordt gezegd dat op zn hondjes het diepst gaat…en gewoon ff 10 minuutjes blijven liggen is nooit fout :inlove:
succes :dance:
met een kussen onder je billen :mrgreen:
ja deed ik ook…toen ik zwanger van D. wilde worden… en het hielp :mrgreen:
hmmm
misschien een ideetje voor vanavond
ik vind het verschrikkelijk dat dat terugloopt, dat verpest echt het moment.
thx dames , wie nog tips heeft mag ze altijd geven he
handdoekje erbij en probleem opgelost :thumbup:
om zwanger te worden deed ik de vorige keer altyd mijn benen de lucht in en kussen onder mn billen…
ben ik deze keren ook weer mee begonnen , ( vorige keer bracht het me een knappe zoon )
Grappig al die trucjes…
Bij mijn eerste 3 kids niet over nagedacht…ging ook altijd naar het toilet er na, en alle 3 de keren in één keer zwanger…dus volgens mij maakt het helemaal niet uit. Tis ook niet zo dat alles er uit zal lopen…
Ik denk dat het inderdaad niet uitmaakt als alles verder werkt zoals het moet werken. maar voor mijn gevoel blijf ik ook liever half uurtje liggen hoor.
gr. Nienke
ja idd voor je gevoel…ws maakt het allemaal niets uit…je wilt gewoon alles er voor doen he
Eh… als je niet in 1 keer zwanger raakt doe je van alles… dus ik blijf ook braaf liggen of het nu werkt of niet.
Blijf ook liggen… kussen onder de kont, benen omhoog… Ook nog goed voor de spieren :lol:
voila, gisteren nog even geklust en ja hoor een kussen onder mijn poep, kdacht bij mezelf “zwemmen mannen, zwemmen :D” beetje supporteren kan geen kwaad he
ale tis te hopen dat het geholpen heeft nu gewoon afwachten en niet te veel nadenken over “ben ik zwanger of niet”
thx dames and wish me luck
grtz
KK
zal voor je duimen meis!!
@KK wrote:
voila, gisteren nog even geklust en ja hoor een kussen onder mijn poep, kdacht bij mezelf “zwemmen mannen, zwemmen :D” beetje supporteren kan geen kwaad he
ale tis te hopen dat het geholpen heeft nu gewoon afwachten en niet te veel nadenken over “ben ik zwanger of niet”
thx dames and wish me luck
grtz
KK
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: GOOD LUCK MANNEN!!!
Sorry moest zo lachen van je post!! Super!! Suporteren … ik hou het in het achterhoofd!
En als het nou meisjes zijn???
de nieuwe vrouw is ook een beetje man he
en een vrouw is de perfectie van de man :D, iedereen leert het met vallen en opstaan he, dus ook onze schepper
Hmmmmmmmmm… misschien doe ik toch iets fout dan
Ik moet voortaan gaan aanmoedigen :mrgreen: … wie weet
Lieke: misschien bij Emiel Ratelband in de leer? :roll:
haha wat een tips zeg
zelf blijf ik altijd op de zij ff liggen geen idee of dit helpt maar goed tis het idee :mrgreen: