vraagje over een soort call center

Sommige mensen worden er gek van, maar qua vacatures zijn er een hoop. Nu is mijn vraag, bestaat er eigenlijk ook een soort call center waarbij je dus niet telefonisch mensen te klant staat, maar meer via ‘email / internet’. Dus mensen met vragen kunnen dat komen stellen ?



Ben namelijk slechthorend en telefoneren gaat dus niet zo gemakkelijk, maar vroeg me dus af, tegenwoordig zijn er veel mensen die vragen via email of ook een soort chat gebruiken. Was benieuwd of daar dus ook soort van vacatures zijn :mrgreen:

Bijna elk callcenter heeft ook een mailsectie.

Ik zou dus gewoon eens een brief sturen met de uitleg dat je door je slechthorendheid ( :shifty: ) niet kan bellen, maar wel graag aan de slag wil.

Gewoon vragen of je bij het mailteam mag voegen… :thumbup:

ik weet dat ze het bij KPN wel doen…maar weet natuurlijk niet of dat in dat in jou buurt is…maar zoals madre ook zegt gewoon vragen :thumbup:



succes

@issie wrote:

ik weet dat ze het bij KPN wel doen…maar weet natuurlijk niet of dat in dat in jou buurt is…maar zoals madre ook zegt gewoon vragen :thumbup:



succes


Dat is 20% mail afhandeling en 80% inbound telefoonaangesprekken aannemenr :wink:

o sorry :oops: dacht dat KPN wel een compelete mail afdeling zou hebben…hub werkt er ook in enschede maar niet voor het contact center

@issie wrote:

o sorry :oops: dacht dat KPN wel een compelete mail afdeling zou hebben…hub werkt er ook in enschede maar niet voor het contact center




Geeft niet, Ik ben daar tegenwoordig alweer 7 jaar werkzaam, vandaar :wink: :mrgreen:

Ik werk bij een bedrijf waar ook een groot Call Center is. Ook daar is een afdeling waar een team zit voor de brieven en e-mails. Maar daarvan worden evengoed de meeste nog telefonisch afgehandeld, ook al komt het schriftelijk of digitaal binnen.

Ik heb in Almere bij een groot call center inboud gedaan voor een energiebedrijf. Inbound betekend dus dat je gebeld word. Er is daar ook een team die alleen mails beantwoord, zelf heb ik brieven én telefoon gedaan. Dat betekend dat ik met brieven bezig was, soms zelf een klant belde als de vraag in de brief niet duidelijk was of om sneller te kunnen antwoorden en wanneer het bij telefonie druk was, nam ik ook de telefoon aan.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik een collega had die ook slechthorend was, maar zij had hiervoor een speciaal versterkertje op haar bureau.

Ik werk ook op een klantenservice en wij doen inbound telefoon, e-mail en brieven. Maar als je solliciteert en daarbij al aangeeft dat je slechthorend bent…wordt het heel moeilijk denk ik. Ze willen vaak mensen die voor alle dingen inzetbaar zijn.

ik denk dat je het beste even langs een uitzendbureau kunt gaan. Volgens mij doet de postbank/ING momenteel veel met chat en mail. Wij doen ook wel mail maar dat is altijd gecombineerd met telefonie werk. Er zijn overigens ook wel backoffice afdelingen waarbij je nauwelijks hoeft te bellen. Maar werving gaat altijd via uitzendbureaus.



Wij werken veel met randstad, olympia, start people, manpower, Kelly en Studentenwerk.



Succes :-* :thumbup: