vraagje over donaties

ik lees op verschillende fora’s dat je de site kunt doneren

dit ivm onvoorziene kosten :think: zoals betereback-up faciliteiten, en het voorkomen van crases van de server

ik lees hier nooit iets over donaties, en vroeg me dus af

of dat eigenlijk wel waar is /of het geld echt gebruikt wordt voor deze opties

en hoe doen jullie dat op deze site??? heb je een domein gekocht of tja hoe werkt dat eigenlijkj???

De site is in eigendom en we komen niet al te veel te kort om hem draaiende te houden. (in combinatie met de website) Op de website wordt geadverteerd dus dat zijn wat inkomsten.

Hoofdzakelijk is het forum een uit de hand gelopen hobby… :mrgreen:

Hoe andere fora dat doen kunnen wij niet over oordelen. Donaties vragen we niet om. Uiteraard kun je lid van Kindje op Komst worden… en zo de voordelen plukken en gelijk je steentje bijdragen.

grappig eigenlijk, het is allemaal zo vanzelfsprekend dat het wel loopt, en soms vergeet je (ik dan) ook dat er ook nog de “hoofdpagina” van kok er is, tja en wat je noemt de adverteerders is een goede inkomt om het allemaal draaiende te houden

:thumbup: wel een plezierige uit de hand gelopen hobby :mrgreen: :mrgreen:

Pssst Kimmetje eigenlijk is ‘vanzelfsprekend’ misschien nog wel het mooiste compliment wat je kunt geven :wink:

De heren hebben het zo top voor elkaar gemaakt dat je aan weinig hoeft te ‘denken’ mbt het forum, het eigenlijk altijd ‘werkt’ en zelden platligt.

Het zijn wel bikkels :mrgreen: :thumbup:

hihihi ja rhi dat is helemaal zo :thumbup:

Toevallig ben ik admin op zo’n ander forum :mrgreen: Met donateurs inderdaad. En voornamelijk is dat geld nodig om de site up and running te kunnen houden. Hostingcontract, server, onderhoud etc. De site waar ik zit heeft overigens alle activiteiten in een stichting onder gebracht dus dan is het al een stuk duidelijker waar het geld blijft he. Ik zou dus gewoon vragen waar het geld voor gebruikt wordt. Als zo’n site legitiem is dan wordt er wel openheid van zaken verschaft.

@kimmetje23 wrote:

dit ivm onvoorziene kosten :think: zoals betereback-up faciliteiten, en het voorkomen van crases van de server

:wink: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen:
ik had em al begrepen, maar hadniet verwacht dat er ook kosten aan verbonden waren :shifty: