Misschien maak ik me nu druk om niets, maar ik vraag me af of de voetenzak nog nodig is. Het wordt best mooi weer en ik wil een stuk gaan wandelen. Op een of andere manier heb ik een hekel aan de voetenzak. Zou het nog te koud zijn voor Juul om zo in de buggy te zitten?? Hebben jullie dat ding er nog in??
ja nog wel
je kindje zit stil
je kind koelt dan wat af en zeker als hij / zij in slaapt val
ik heb hem er ook nog in als het wat warmer word haal ik de voetenzak er pas uit maar nu vind ik het vaak nog tekoud vooral sóchtends als ik de andere meiden naar school breng
Daar hebben jullie idd gelijk in… Ik ga nog maar even door met pongelen (die voetenzak heeft maar aan 1 kant een rits, als dat ding een beetje scheef zit krijg je de rits niet dicht, dus Juul begint dan te huilen/jengelen omdat ik zo moet frutten om de voetenzak goed te doen… enz, enz… zucht…)
Ben ook BLIJ als ik het ding eruit kan doen haat dat gefruttel met zakken :oops:
Ik had met die leeftijd de voetenzak er alleen nog in, omdat het lekker zacht was in z’n rug. Verder was 'ie altijd open, deed 'em eigenlijk nooit meer over z’n benen. Gewoon een lekkere broek/jas en warme sloffen aan :thumbup:
Veel wandel plezier
Vandaag voor het eerst zonder voetenzak, verder nog wel altijd om gehad. Maar lotte heeft er nogal een hekel aan en wurmt de laatste tijd elke keer haar bene over de zak… moet ik hem dus helemaal tot bovenaan dicht doen en dat vindt ik ook weer een beetje overdreven…
Denk dus dat hij zeer binnenkort in de kast verdwijnt
ik heb niet eens een voetenzak…
Wij hebben er wel een maar is nagenoeg niet gebruikt…
Ja zit hier er nog in…is 's morgens nog kouddddddddddd.
Anders heb ik altijd als ik net de zak eruit haal en het nog fris kan zijn zo een klein fleece dekentje van de zeeman,is top voor erbij.