vraagje over de v-smile

Hallo,



Ik heb een vraagje over de v-smile, zag in de winkel dat er een nieuw soort uit is met een microfoon en een pennetje om te schrijven.

Ik heb dus een oudere versie, maar wilde voor mijn zoontje dus het nieuwe spel van Thomas de trein halen ( voor sinterklaas), en zag dat dus.

Ik heb in de winkel nog wel gevraagt hoe het nu zit, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. Het past er vast wel op, zeiden ze daar!! Maar ze wisten ook niet zeker of ik nu wel alles kon spelen.



Hoop dat er hier iemand is die het weet.



Groetjes Dana

Ik lees mee! Zat het me afgelopen week ook af te vragen…

Toevallig van de week ook naar gezocht en toen kwam ik deze site tegen (volgens mij geen reklame :think: )



http://www.gvkidsgames.nl/showthread.php?t=18980



Hier staat: Het spel kan ook gelukkig nog met de vorige versie van de V.Smile gespeeld worden. Een paar dingen vallen dan af, zoals het zingen en het schrijven van de cijfers met het pennetje.



Zo te lezen kan het dus (alleen geen ervaring mee).

Je kan die nieuwe console met pen en microfoon ook los kopen zag ik. Was geloof ik € 22,-- ongeveer.

Hier toevallig net de nieuwe v-smile in huis dus zit die er al bij.

Volgens mij passen de V-Smile spellen zowel op de oude als op de nieuwe console. Anders even bellen of mailen naar V-Tech zelf? :wink: