vraagje over de groei

Gisteren 2 weken geleden zijn we met Stijn voor het eerst op het cb geweest. Hij woog toen 4025 gram. Nu heb ik hem vanmorgen gewogen en nu woog hij 4620 gram :shock: . Is 600 gram in 2 weken niet heel erg veel? Zou dat een verklaring kunnen zijn dat hij zoveel huilt?

Geef je borstvoeding? En is hij op dezelfde weegschaal gewogen en rond hetzelfde tijdstip? Het kan heel goed hoor!! M.a.rtijn was 2 weken na zijn geboorte ook ruim 600 gram zwaarder dan toen hij geboren werd…(en dus eigenlijk meer dan 600 gram aangekomen, want ze vallen eerst natuurlijk af :wink: :angel: )

Misschien dat het huilen door krampjes komt??

dit is echt grappig :lol:

T.ygo woog precies twee weken geleden bij de KA 4025 gr :mrgreen:

Nu vandaag, 2 wkn later bij het CB woog hij 4580, dus ruim een pond gegroeid met FV.

Dus ik zou zeggen ja, dat kan heel goed.

kan idd prima hoor. Mijn dochter groeide in het begin ook 300gr per week. En het kan ook nog wat schelen als je op een andere weegschaal meet. En of je net voor net na een voeding hebt gewogen, een voeding weegt al 100/ 150gr

het huilen zal een andere oorzaak hebben, maar babys huilen nou eenmaal… Maar ze huilen echt niet omdat ze zo groeien