Vraagje over de deur uitgaan zonder kleine

Hoi,



Mijn partner en ik willen a.s zaterdag voor het eerst een avondje met zijn tweeen weg.

Gaan eerst uit eten en daarna na de bios toe.

Hoe doen jullie dat met kolven of doen jullie dat dan helemaal niet??

Je gaat toch niet midden in een restaurant kolven.

Dacht zou het eventueel onderweg in de auto naar de bios wel klein beetje af kunnen kolven.

Ben erg benieuwd hoe anderen dit doen.

Tammy, voor één avondje hoef je toch niet te zitten kolven?

Dan wacht je gewoon tot de volgende morgen (als ze doorslaapt tenminste :wink:) of moesten je borsten echt te gespannen zitten kun je kolven wanneer je terug thuis komt.

Ik veronderstel dat je haar eerst nog zult voeden voor jullie vertrekken dus er zal ongeveer 6 uurtjes niet gevoed worden?

Dat kan toch best? :-*

We gaan rond een uur of 6 weg denk ik, dus krijgt ze gok ik nog 2 voedingen uit een flesje.

Loopt mijn voeding niet terug als ik pas weer zou kolven als ik thuis kom??

Daar ben ik dus zo bang voor dat mijn voeding terug gaat lopen, als ik niet even zou kolven.

Als Amy een flesje krijgt kolf ik namelijk altijd tegelijkertijd, zodat mijn borsten wel dat signaal krijgen.

ik voed dan altijd voor ik weg ga en kolf als ik weer terug ben.

Een uurtje of 6 ofzo kan je meestal wel zonder kolven. En eenmailg krijg je er ook echt niet meteen een productiedip van.

Veel plezier!

Zo snel gaat je voeding niet terug lopen hoor.

Eén keer een voeding overslaan is zeker niet erg :-* .

Ik ga het gewoon proberen. Voed haar voor ik weg ga, zoals jullie zeggen en kolf dan wel als ik thuis kom. Ze zal dan max 2 flesjes hebben gehad.

Bedankt voor jullie ervaringen. Wist niet dat het niet zoveel uitmaakt als er een keer 6 uur tussen zit i.p.v 3 a 4 uur.

Heel goed zo :thumbup: .

Geniet van jullie avondje uit! :inlove: :-*

ik zou je kolf wel meenemen voor het geval je borsten zelf het niet zo leuk vinden om een voeding over te slaan, zodat je in geval van nood de druk eraf kan kolven. en verder lekker genieten!

Fiep Thanks voor je reactie. Dit bedacht ik me zelf ook al. Niet zo fijn als je in de bios zit en je boobs voelen aan of ze gaan ontploffen.

Ik zou kolven voor je weggaat en als je thuiskomt. Een voeding overslaan kan best als je produktie goed is, maar ik denk dat als je niet kolft vantevoren, je idd met onprettig veel melk in de bios zit.

Ik heb trouwens weleens gekolft op het toilet in een restaurant. Niet ideaal, maar het kan. Wel iets meenemen waar je die melk dan goe in kunt bewaren, zodat je geen geknoei krijgt.



Fijne avond!!!

Tamara, Amy slaapt toch ook al een beetje door? Dan slaat ze in principe ook een voeding over. En is het eigenlijk hetzelfde als een nacht niet drinken.



Wij zijn pas geleden naar een musical geweest en ik was er ook een klein beetje bang voor allemaal. Maar thuis voor het weggaan, deels gevoed en deels gekolfd, zodat er ook voldoende voeding was voor mijn schoonouders en de idd de kolf meegenomen. Eigenlijk alleen maar voor het geval mijn borsten zouden ontploffen, maar das niet gebeurd. Toen thuisgekomen weer gekolfd.



Veel plezier zaterdag!!

Denk het enige waar je echt last van zult hebben: opgezwollen Pamela tieten… Als je echt pijn krijgt, toilet induiken… met de hand de ergste druk eraf ‘kolven’… Heb ik vaak gedaan… :thumbup:

Hoe is het gisteravond gegaan??

lief dat je het vraagt. Het is heel ged gegaan, velde n de bios en in het restaurant heel even mijn boobs tsr, maar dat trok snel weg. bij thuiskomst haar aangelegd en ook nog gekolfd…