Vraagje over clomid

Ik begin met de tweede ronde clomid. Dit keer 100 mg, omdat 50 mg niet aansloeg.

Nou staat op de verpakking dat ik 2 x daags 1 tablet moet nemen en in de gebruiksaanwijzing 1 x daags 2 tabletten.

Nu zal het wel niet veel uitmaken, maar toch. Hoe gebruiken jullie het?

Groetjes, lissie

Hai Lissielissie,



Ik mocht ze van mijn gyn tegelijkertijd nemen, dus 1x 2 tabletten per dag.



succes Annerie

ik denk dat je gewoon moet volgen wat er op de verpakking staat, dat is immers volgens mij echt jouw persoonlijke advies…

Ik neem ze tegelijkertijd 's-morgens in :thumbup:

Anders even bellen naar het ziekenhuis :wink:

Lissie,



Ik nam ze verspreid in, dus 's ochtends 1 en 's avonds 1. Volgens mijn gyn kon dit de bijwerkingen beperken.



Groet, Mouse

Hoi! Bedankt voor jullie antwoorden!

Ik neem ze maar gewoon in zoals op het doosje staat.

Hopelijk helpt het tegen de bijwerkingen :slight_smile:

Maakt helemaal niks uit hoe je ze inneemt! Ik heb beide wel gedaan, en ik kan nou niet echt zeggen of ik verschil in bijwerkingen had.

Dus gewoon doen zoals jou het beste uitkomt!



Groetjes,

Jippie

Hey Lissie,

Ik heb (toen ik clomid gebruikte) van de gyn. het advies gekregen om ze zo laat mogelijk in te nemen, dus vlak voor het slapen gaan, gezien ik last had van de bijwerkingen. Ik gebruikte toen 150mg en mocht ze dus gewoon allemaal tegelijk innemen.



Heeft de clomid inmiddels al resultaat geboekt, bij jou?



Groetjes Janneke.

Ik neem ze voor het slapen gaan in… Allebei tegelijk… ZO heb je ook minder last van de bijwerkingen !!! ( ben er heel gevoellig voor )

Bedankt voor jullie antwoorden!



100mg is niet aangeslagen, dus ik ben nu weer begonnen met provera en dan 150 mg clomid.

Ik denk dat ik ze deze ronde maar vlak voor het slapen gaan inneem. Lees dat dat toch het prettigst is.

Ik heb denk ik niet zoveel last van bijwerkingen, maar wel van sombere buien. Komt volgens mij ook door de clomid.

Als dit weer niet aanslaat wil de arts een LEO operatie gaan doen en dan ook gelijk een baarmoederfoto.

Hopelijk brengt deze ronde meer geluk.

Suc6.

bij mij is het ook helaas niet aangeslagen… Je hoort het steeds vaker… Jammer…



succes deze ronde

Hey Daantjuh, jammer dat het bij jou ook niet heeft gewerkt.

Ga je nu een nieuwe ronde starten met Clomid? Of stap je over naar iets anders?



Groetjes Janneke.

Ik heb deze maand een dubbele dosis gehad… dus 100MG de gyn wil hier nog even mee doorgaan… We hebben helaas niet zo heel erg goed nieuws gehad van de week… En we ga waarschijnlijk met IUI beginnen… Maar eerst gaan we cyclusbewaking doen voor 1 maand… Dit omdat ik gewoon geen eisprong heb… Dus ik moet ook nog 1 maand clomid slikken… Jammerrrrrr…