Hoi Allemaal,
Ik heb 2 mnd terug een afspraak gehad bij de gyn. ik moest ongeveer 5 kg afvallen en mag dan beginnen met clomid, maar nu moet ik dus weer een afspraak maken, nu is mijn vraag wanneer moest je ook al weer een afspraak maken?? Volgens mij was t op de 1e dag van een menstruatie maar weet t niet zeker, is er iemand die me uit de brand kan helpen?? en als je met clomid begint moet je dan ook regelmatig naar de gyn of is t gewoon afwachten wat er gebeurd?? Ik ben vorig jaar november gestopt met de pil maar heb een super onregelmatige cyclus, dit kwam ws doordat ik teveel buikvet had en dat daardoor mijn lichaam te veel mannelijke hormonen aanmaakt en het eitje daardoor dus niet “springt” of te laat. Nu ben ik 5 kilo lichter en ik moet zeggen dat mijn cyclus al een stuk regelmatiger word, ik hoop er maar t beste van!!
Liefs Liesje!!
Clomid slikken varieert per gyn. Meestal dag 3 of 4 starten en dan vanaf dag 12/13 voor inwendige echo (foll. meeting). Schrijf anders even mee bij "wie begint er binnenkort met Clomid"Daar zijn een boel ervaren meiden aan het schrijven!
Natas
Ik moest de eerste dag van mijn menstruatie de gyn bellen en zij gaf dan toestemming om op de derde dag te beginnen met clomid.