vraagje over C1000 dagje uit/ NS kaart

bij de C1000 kan je nu van die dagje uit zegels sparen.

Dit zijn wij aan het doen.

Wat zeg ik… we hebben ook al tickets gekocht (lang leve de meespaarders :wink: ) voor de verjaardag van onze oudste vast.

Nu kreeg ik na die bestelling een mailtje waarmee ik bij de NS spoordeelwinkel een NS kaart kan kopen voor 30 euro voor 2 volwassen + 2 kinderen dag vrij reizen.

Wij gaan dat dagje uit zeker met de auto, maaaaaar wij gaan volgende week een dagje treinen met de oudste 2.

In de voorwaarden lees ik wel dat je de kaart alleen kan bestellen in combinatie met een bestelling van een dagje uit van de C1000… maar er staat nergens dat je die treinkaart ook op dezelfde dag als het uitje moet gebruiken.

Nou zou dat op zich wel logisch zijn hoor… maar het staat dus nergens.

Het is te gebruiken op een dag tm 31 december. Doordeweeks na 9 uur, in het weekend de gehele dag.

Iemand toevallig al besteld of enig idee?

Gaan wij voor paal zitten als we volgende week met die kaart in de trein zitten of niks aan het handje? (ik zei al tegen ML: print gewoon de voorwaarden uit en volgens mij kunnen ze dan niks maken, maar misschien weet iemand het hier zeker).

ik dacht dat er dan een datum oop het kaartje vermeld staat omdat je ook de dagkaartjes al afneemt vor die bepaalde dag.

@konijn wrote:

ik dacht dat er dan een datum oop het kaartje vermeld staat omdat je ook de dagkaartjes al afneemt vor die bepaalde dag.

Dat kan ik dus niet zien/ proberen… ik dacht: dan kijk ik wat er gebeurt als ik er eentje wil bestellen… maar ja dan heb je geen kaartje om te bekijken.

Op de site van C1000dagjeuit punt nl staan de voorwaarden:

Voorwaarden

•Deze aanbieding geldt alleen in combinatie met de aankoop van entreekaartjes via http://www.c1000.nl/dagjeuit.

•De NS Dagkaart Samen Vrij 2+2 wordt aangeboden door NS Spoordeelwinkel en kan alleen via de NS Spoordeelwinkel aangeschaft worden.

•De NS Dagkaart Samen Vrij 2+2 kan aangekocht worden vanaf 13 maart 2013 t/m 31 december 2013, enkel na aanschaf van een Dagje Uit via C1000.

•De NS Dagkaart Samen Vrij 2+2 is geldig op een dag naar keuze t/m 31 december 2013, van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag.

•De NS Dagkaart Samen Vrij 2+2 is alleen geldig in NS-treinen. Niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.

Zie 1 na laatste punt: je mag dus zelf een dag uitkiezen :smiley:

Jij leest het dus hetzelfde als ik :thumbup:

zoals ik het lees kun je alleen van de aanbieding gebruik maken als je ook entreekaartjes koopt, maar mag je zelf weten wanneer je de treinkaartjes gebruikt!