vraagje... miskraam zien als ongesteldheid...

ik heb vorige week helaas mijn tweede miskraam gehad… :cry: de vorige keer ben ik gecurreteerd en nu is het vanzelf afgekomen…

nu vraag ik me alleen af of ik de miskraam nu als een ongesteldheid moet zien ivm het bepalen van de eisprong… :think:

hoop dat iemand me antwoord kan geven…

wat ontzettend naar meid :frowning: :hug:

Ik zelf heb mijn eerste ongesteldheid na de mk afgewacht en ben toen weer mijn gewone cycluspatroon gaan gebruiken om mijn ei te bepalen.

sterkte :hug:

dat zou inderdaad het beste zijn… maar joseetje ik heb geen geduld… :oops: :wink:

dan zou ik je gewone cyclus pakken en mischien wat dagen ervoor en erachter bijnemen als klusperiode

mj na een mk is je hele cyclus de kluts kwijt ,

dus dan kan het zijn dat je bij v de eerste week al een eitje gehad weer hebt

terwijl als je het als een gewone ongesteldheid gaat zien ,

dan als je eitje gemist hebt ,

dus heel gek gezegd , maar als je niet nog een maand wachten wilk dan zou ik om d edag sex hebben ,

dan ben je teminste zeker dat je je eitje die keer niet gemist hebt ,

het is heel moeilijk om na een mk een cyclus te bepalen ,

of je kan ook ovulatie testen halen ,

als je niet om de dag sex hebben wil

meestal zeggen ze daariom na een mk even een maand wachten zodat je weer een menstruatie gehad hebt dan kun je tellen vanaf die dag

succes meid :-* :-*

tja ik zou ook om da dag sex hebben, er word meestal gezecht dat je na een mk extra vruchtbaar bent en hier was dat ook zeker het geval.

het is het proberen waard… gewoon om de dag klussen :smiley:

heerlijk toch :stuck_out_tongue:

Ook hier was ik na de miskraam in december gelijk weer zwanger.

Mijn cyclus was een paar daagjes langer dan anders, maar was niet heel erg van slag door de miskraam.

Marie-Jose, allereerst heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies :hug:

Ik heb bij m’n laatste mk de dag dat het heeft doorgezet (dat het is losgekomen) aangehouden als eerste dag van de laatste menstruatie en verder mijn cyclus gehanteerd en dat heeft gewerkt (heb ook ovulatietesten gedaan want ik wilde gewoon weten of en wanneer ik een eisprong kon verwachten). Verder heb ik 2 weken na het doorzetten nog wel een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het hcg al verdwenen was, dat was het geval. Ruim 2 weken later weer een test en die was weer positief.

Ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en dat het dan goed zal verlopen :-*

Na beide mk’s adviseerde de ha me idd om te wachten totdat ik weer normaal ongi was geworden, ook om de cyclus te weten, maar ook om mijn lichaam even de kans te geven om te herstellen.

@Formally known as Vuegje wrote:

tja ik zou ook om da dag sex hebben, er word meestal gezecht dat je na een mk extra vruchtbaar bent en hier was dat ook zeker het geval.

het is het proberen waard… gewoon om de dag klussen :smiley:

heerlijk toch :stuck_out_tongue:

hier presies zo, 2 weken na mijn miskraam was ik al weer zwanger.

meis wel heel veel sterkte is even goed niet niks allemaal! :hug:

en succes met klussen!

meiden bedankt voor de antwoorden!! ik ga er maar even vanuit dat de miskraam een ongesteldheid was en dat ik die eerste dag ook als de eerste dag moet zien… en dan maar hopen dat mijn cyclus gewoon nog klopt… :pray: :pray: :pray:

succes meid :-* :-*