Hallo allemaal,
Een vraagje die misschien wel door jullie beantwoord kan worden…
Het is bekend dat de groene Badedas-classic badschuim een ontstekingsremmende werking heeft (beter dan soda die ook de goede bacteriën aantast).
Nu verschillen de meningen over welke je nou moet gebruiken.
Ik heb vorige week een grote plastic fles gekocht maar hoorde iemand ook al over een glazen fles…
Heb ik nu wel de goeie?
Wie kan me er meer over vertellen?
Die glazen fles is volgens mij geconcentreerder en dus ‘medicinaler’, die plastice is vooral een ‘lekkergeurend schuimpje’ maar volgens mij ontsmet deze ook wel hoor, alleen in mindere mate.
dat was toch die grote flessen met kastanjes erop?
mijn nichtje moet er altijd mee in bad gaan zitten om haar wonden te reinigen en die wonden zijn niet klein :?
gr mel
Je moet inderdaad de glazen fles hebben voor de beste werking
Ik heb na de bevalling die groene PLASTIC fles gekregen nadat mijn man in de winkel specifiek uitgelegd heeft hoe en wat :mrgreen: (lief he) en heb net voor Nienke zo’n sopje gebruikt omdat ze een ontstoken nagelriem had.
Denk dat de werking niet uitmaakt in wat voor fles hij zit!!!
Volgens de huisarts mocht een badje met babyzeep ook.
Succes hoor,
Petri
Ik moest van de kraamhulp na de bevalling de grote groene fles hebben. De classic dus, met de kastanjes erop! :thumbup:
Jep, ik heb ook na de bevalling dagelijks heerlijk in bad gezeten met de groene classic badedas :mrgreen:
in het zkh gebruikte wij de groene plastic fles
Apart…
Ik werk in een drogisterij, en wij hebben die grote, plastic fles.
En die in dat doosje.
Die in het doosje is de medicinale, en dus om te ontsmetten.
Die plastic fles is gewoon synthetisch en alleen om te badderen.
De groene
Gebruikte ik idd ook voor mijn ratjes als ze een abces hadden
( :sick: )
en ik heb hier werkelijk nog nooit van gehoort…dus dank je wel voor de tip.hoe gebruik je dit als ik vragen mag?
Voor je ‘‘onderkant’’ is het gewoon een sopje maken in een afwastijl ofzo en met je gat erin gaan zitten weken 8)
:mrgreen:
Net als soda…de wond weken dat ontsmet de boel.
hier gebruiken we ook de groene fles met kastanjes (classic)
heb hem gebruikt voor de hechtingen (waren gaan ontsteken) gewoon beetje water in bad spul eriin en weken maar
Ze heten alle 2 classic 8)
Dit is dus het badschuim:
En dit is de medicinale:
(Er staat original op, maar dit is een buitenlandse afbeelding, in NL staat er Classic op)
moet je dit na de tijd weer goed afspoelen?
Ik heb die medicinale uit het voorbeeld, maar dan in een plastic fles en gewone badschuim; van het Kruidv… . Dus … een heerlijk ruikend verwenbadje en doet ook nog iets goeds voor infecties, ontstekigen etc.
Hoef je niets met een afwasteiltje te doen, hoe krijg je daar in hemels naam je … in hihi.
Veel plezier met je badje.
Petri
Niet iedereen heeft een bad :shifty:
Je hebt trouwens ook een ding dat hang je in de wc…daar kan je precies met je kont in om te weken…
Een vriendin van mij zat met haar kont shockingklem in de tummytub en de afwastijl hoor :lol: gewoon tot het nokkie toe vullen en je muts erin hangen 8)
hey wat een goeie tip ik kon dit ook niet.
had ik dit nu allemaal maar eerder geweten al had al een aantal keren goed van pas kunnen komen.