Wij hebben sinds vorig jaar openslaande deuren van kunststof in de woonkamer. Nu is het door de hitte enorm aan het werken. Als de deuren een tijd dicht hebben gezeten dan krijgen we ze niet meer open en als ze open zijn dan moeten we wachten tot het eind van de middag (tot de zon er niet meer op staat) voordat ze dicht kunnen. Weet iemand misschien of dit normaal is? We hebben het namelijk vorig jaar al na laten kijken en toen is het anders afgesteld, maar toen tochtte het aan alle kanten in de winter. Hoort dit bij kunststof? Alvast bedankt voor de reacties.
het is wel normaal als kunststof uitzet en krimpt…
maar hoeveel dat weet ik niet?
hierover kun je altijd naar een bedrijf bellen om informatie over te krijgen…
groetjes Marianne :-*
Ik heb wel eens gehoord dat ze dat bij de scharnieren iets kunnen weghalen of anders vastzetten zodat je meer ruimte hebt. Want dit hoort niet natuurlijk. Ook al hoort het te werken dan zou het hooguit wat klemmen mogen zijn. Maar niet meer open en dicht krijgen is fout. Ik zou dus met de leverancier contact opnemen.
Zeker, de leverancier bellen. Waarschijnlijk heb je ook nog garantie maar dit hoort echt niet! Bij mij klemmen mijn kiep kantel ramen ook iets maar zijn wel werkend! Jou verhaal hoort niet te mogen , ik zal ze snel een bellen als ik jou was! Succes!
Och meis, het zit jullie niet mee met de deuren he
Eerst die schuifpui die niet meer open kon en nu dit weer :?
Ik zou ook weer bellen naar de aannemer die het geplaatst heeft. De aannemer (tevens leverancier en maker) van onze tuindeuren konden we altijd bellen, hij is nog eens terug geweest om het opnieuw af te stellen (zijn houten deuren)
Succes!!
Ik ben het met de andere meiden eens, dit mag niet!
Gewoon bellen 8)
Bedankt voor jullie reactie meiden. Probleem is dat we al een hoop problemen gehad hebben met de deuren en ook met het bedrijf en ik dus eigenlijk niet meer wil bellen. Maar het zal wel echt moeten, want we hebben de deuren open en we moeten nu dus tot na het eten wachten voordat ze weer dicht kunnen en we dus naar oma kunnen voor moederdag :roll: . Dat kan natuurlijk ook niet. Nogmaals bedankt! :-*
een ander bedrijf bellen en gewoon de vraag stellen, vragen kost niets
en garantie is garantie dus ze zijn verplicht om jullie klachten te verhelpen en jullie fatsoenlijk te woord te staan… :mrgreen:
Oja en vinden hun het niet onder de garantie vallen kun je daar ok een 2 mening over vragen en als hun dat wel vinden kun je hun vriendelijk vragen als nog te doen… zoniet staat er als goed is in het contract een zinnetje dat hun in de garantie periode je schade en klachten zullen verhelpen…
en als hun hiervoor niet in de gelegenheid zijn of van mening verschillen je een ander bedrijf het kunt laten doen en hun de schade daarvan vergoeden!
(ffen ons contract erbij gepakt!)
evt. kun je naar een rechtswinkel gaan om evt. informatie hierover te in te winnen…
heel veel succes
Je kunt het ook aan jouw verzekering voorleggen.
Leg je de hele hystorie uit en vraag je of zij het willen voorleggen. Wie weet kom je dan verder?
Wat ga je doen?
Ik zou eerst zelf bellen naar het bedrijf. Mochten ze negatief reageren, dan zou ik de rechtsbijstandverzekeraar inschakelen om dit af te handelen. Misschien kun je de rechtsbijstand van te voren bellen voor tips hoe je dit heb beste aan kan pakken.
Echt belachelijk dat je niet eens gewoon je deur dicht krijgt.
We hebben gebeld en ze zijn inmiddels nog niet geweest “omdat de monteur geen tijd heeft als het mooi weer is en op de andere dagen heeft het geen zin”. De komende dagen wordt het weer erg warm, maar weer heeft de monteur geen tijd. Volgende week nemen ze contact met ons op. We zijn inmiddels gaan bellen naar Vereniging Eigen Huis en we vragen of een onafhankelijk persoon naar de pui wil kijken, om te kijken of ze wel de kwaliteit geleverd hebben die ze beloofd hebben. Wij hebben zelf inmiddels het idee dat er met het plaatsen iets niet goed gegaan is en dat is alleen te verhelpen door een nieuwe pui te plaatsen en daar zal het bedrijf wel niet aan willen beginnen. Dat gaat nog een hele strijd worden ben ik bang.
Wat een gedoe joh. Ik vind dat jullie echt schandalig behandeld worden :naughty:
Je kan ook Kassa of Radar inschakelen. Meestal zijn dit soort zaken dan ineens heel erg snel oplosbaar
Ik zou nog een aangetekende brief de deur uitdoen.
Daarin een termijn zetten, bijv. 10 dagen … :naughty: belachelijk bedrijf
@victoria wrote:
Ik zou nog een aangetekende brief de deur uitdoen.
Daarin een termijn zetten, bijv. 10 dagen … :naughty: belachelijk bedrijf
Ja denk dat je daar het verste mee komt!