vraagje (hoop dat het hier mag blijven staan)

Ik had en vraagje en hoop dat het hier mag blijven staan.

Ik deed vanavond een luier bij Stein om voor de nacht en voelde dat zijn balletjes niet meer in zijn zak zaten.

Toen ik ging voelen zaten ze in zijn onderbuik vlakbij de liezen. Gelijk de HAP gebeld en nu moet ik morgen naar de arts.

Wie heeft dit ook meegemaakt met zoontje?? en wat gaan ze dan doen als het niet terug schiet???

Opereren misschien??

Hopelijk valt het mee…

Succes bij de dokter morgen!! Heeft Stein er geen last van?

mijn broertje is er op zijn 3e aan geopereerd

@Kaar wrote:

Opereren misschien??

Hopelijk valt het mee…

Succes bij de dokter morgen!! Heeft Stein er geen last van?
Stein lijkt er geen last van te hebben. Merkte het toevallig op tijdens nachtluier omdoen

Kan ook zijn dat ze spontaan weer terug schieten, maak je niet teveel zorgen, hoop dat morgen alles weer bij het “oude” is :-*

Zelf heb ik het nooit gehad met mijn zoontje, maar ik heb ook wel eens gehoord dat ze van zelf terug schieten. Veel succes er mee :-*

ja ik heb ook gehoord dat ze spontaan heen en weer schieten.

hopelijk is dat bij stein ook zo :pray:

Ik weet wel dat ze soms terug kunnen schieten, en er dan ook weer uit kunnen schieten…Maar tot welke leeftijd dat is, weet ik niet.

Ze kunnen gaan proberen om ze terug te duwen (zag ik pas op tv op sbs6), maar ik hoop voor je zoontje dat ze gewoon uit zichzelf weer teruggaan.

buurjongetje heeft het ook gehad en was ze een week "kwijt"en toen waren ze er weer. Zijn idd vanzelf weer terug geschoten.

Kan me voorstellen dat je wel even schrikt zeg! Dikke kus voor de schrik en hopelijk schieten ze bij Stein ook weer op de plek!

Buurjongetje is overigens drie jaar.

Hier twee knullen en alle 4 zijn ze weleens kwijt. In het begin schrok ik ervan, vooral bij de oudste. Daar zie ik ze nu trouwens helemaal niet meer (maar ik mag er dan ook niet meer aankomen :wink: ) En bij de jongste zie ik er ook regelmatig eentje niet … dus volgens mij geen zorgen, je ziet hem vast snel weer terug !

En weet je al wat Jan???

joehoeoeoeeo jan waar ben je :shock: :shock:

@schoen wrote:

joehoeoeoeeo jan waar ben je :shock: :shock:
sorry Inge

Hier ben ik . Ik was helaas zelf weer besmet met het buikvirus Noron. Voor de 3e keer in 3 weken :shock:

Van Stein zijn balletjes kon geen kwaad volgends de arts.

Ze mogen een tijdje "kwijt"zijn. Ze schieten vaak vanzelf terug. Pas als ze weken continu eruit zijn moet ik weer terug komen. Gelukkig zitten ze nu gewoon weer goed

Nou das een mooi bericht Jan! Hopelijk raakt Stein ze nooit langer dan een week kwijt :lol:

En jij weer eens beterschap gewenst! Pfffffffffffff weer eens aan de race :thumbdown:

gelukkig!

maar jij weer ziek… :frowning:

vervelend zeg!

@schoen wrote:

En jij weer eens beterschap gewenst! Pfffffffffffff weer eens aan de race :thumbdown:

Het komt er aan 2 kanten uit :? :sick: .

Maar eerlijk is eerlijk…de kilo’s vliegen eraf :mrgreen: :wink:

@Jannigje wrote:

@schoen wrote:

mar die krijg je zo dubbel en dwars weer terug.

tenminste dat gebeurt mij altijd.

@schoen wrote:

@Jannigje wrote:
@schoen wrote:

mar die krijg je zo dubbel en dwars weer terug.

tenminste dat gebeurt mij altijd.
bij mij tot nu toe nog niets eraan maar dat komt ook dat ik gelijk weer op mijn voeding (met name het snoepen ) ben gaan letten. Eet dus minder en snoep niet meer. Dat scheelt ook