Vraagje Digitale ClearBlue test

Wie heeft er wel eens met de digitale zwangerschapstest van ClearBlue gestest?

Ik heb vanmorgen getest en de test gan helaas ‘niet zwanger’ aan. Jammer, maar nu heb ik wel duidelijkheid.

Maar toen ik het stripje eruit haalde zag ik duidelijk wel een streepje op het test stripje staan :think: Komt dat streepje er altijd te staan als je zo’n test hebt gedaan? Ik vind dan nl een beetje vreemd, omdat het toch alleen op HCG reageert, of werk het bij een digitale test anders?

Hoe was het stripje bij jullie bij een neg. test?

(heb deze cyclus 2x een heel licht streepje gehad, waavan de 2e iets donkerder dan de eerste. mijn langste cyclus was tot nu toe 41 dagen en zit nu op 43 dagen.)

tja ik weet niet of het altijd zo is… maar ik heb 1x die test gedaan… en gaf aan niet zwanger… ook dat 2e streepje en net als jij 'dat kan toch alleen bij hcg???).

Ik was toen dus wel zwanger!

En meneer is ruim 3 jaar inmiddels :wink:

Bij mij is het precies zo gegaan als bij mamaMarije… :lol: Daarna kruidvat-testen gedaan en die waren wel gelijk positief de volgende dag!!!

Ik vond het toen al raar dat ik niet zwanger zou zijn, had alle verschijnselen, en toen ik idd het staafje eruit haalde waren er wel twee streepjes te zien!

nou kan niet missen Memmie!

anders laat je je man even een test halen?

Alette, daarom heb ik ook deze test gedaan. Heb al dagen gevoelige (.)(.) en ben ook al dagen wat :sick: , kribbig en moe… Heb me echt nog nooit zo zwanger gevoeld als nu… :eh:

Maar goed, sommige mensen hebben deze klachten ook bij een naderende ongi dusss…

Ow memmie!!! Spannender kan het niet toch

Ik heb ook wel eens twee streepjes gehad, ondanks dat er “niet zwanger” stond. Helaas was dat ook echt zo.

Werd een paar dagen later ongesteld.

bij een digitale mag je nooit afgaan op de streepjes :slight_smile:

er staan er altijd twee op.

Anders morgen nog eens testen met een kv?

ik hoop iig wel dat je zwanger bent. :pray:

Ik heb een keer een niet zwanger met 1 streepje gehad, dus die tweede is niet standaard

je mag niet van die streepjes uit gaan… staat ook heel duidelijk in de beschrijving!

Kan me alleen maar aansluiten bij Amy, het zegt echt helemaal niks dat er twee streepjes staan.

Daar heb ik dus blijkbaar overheen gelezen :shifty: :oops:

Maar goed, nu maar wachten tot mijn ongi doorbreekt. Hopelijk duurt het niet heel lang meer, anders wordt mijn cyclus wel erg lang :roll: (nu al 43 dagen).

Thanks voor de reacties!

:-*

Je mag zeker niet naar de streepjes kijken inderdaad, er staan altijd 2 streepjes namelijk.

En anders even een andere test doen, kruidvat?

Ik heb het wel een keer met de digitale gehad dat hij niet zwanger zei terwijl die van de kruidvat wel positief werden.

Heb toen 3 dagen gewacht en toen was ook de digitale positief.

Het is echt een negatieve test. Had nl vandaag, op dag 44 :shock: , een knal positieve ovu-test :eh: (ook nog een zw.test gedaan en die was neg.)

Vast een cyclus overgeslagen ofzo. Maar goed, aan de slag dus :mrgreen:

tja en toch lees je ook weleens over positief uitslaande ovu testen bij zw.schappen?

Welke zw.schaps test heb je gedaan?

Ik heb een zwangerschapsstripje van Babi bij Sensitest (3 voor E 5,- gratis verzending) gebruikt.

voor de zekerheid manlief vanmiddag ‘in de mood’ gemaakt :mrgreen: Als het een aankomend eitje is dan hebben we die toch maar goed benut :wink: Nu maar :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat het over 2 weken een mooi resultaat oplevert!

Alleen vraag ik me nu wel af hoe ik moet rekenen? Mijn laatste ongi was op 23 dec.'11 :think:

Memmie, die had ik ook. 'ochtends heel licht streepje. En saovnds die van kruidvat gedaan met een knalstreep.

Probeer die anders eens! Niet dat ik nieuwgierig ben :liar:

Heb nu al 4 dagen (dag 44, 45, 46 en 47 van mijn cyclus) een positieve ovu-test :eh: :think:

Zwangerschapstest (stripje) gisteren, laat (weer) een heeeeel licht streepje zien en ik denk dat het niet een zw. streepje is maar een soort van indroog streepje.

Na 2 dagen springt je eitje gewoonlijk toch?

Denk trouwens wel dat het rondom mijn eisprong was, omdat het cervixslijm doorzichtbaar en rekbaar was. Nu is het weer wat taaier en witter.

Ik stop nu met testen (heb er al heel wat doorheen gejaagd :roll: ) en wacht nu mooi mijn NOD af (19 fbr.). Wijzer word ik er toch niet van!

.

Memmie, wat verwarrend dat je lijf zo vaag bezig is. Ik heb dat als ik op 1 dag 's middags een positieve ovutest heb, dat ik dan de volgende dag 's ochtends ook nog een positieve ovutest heb. maar daarna wordt hij echt negatief.

Hopelijk heb je over twee weken een knalpositieve test, zodat je zeker weet dat je echt zwanger bent.