Vraagje dames Rotterdam 11-04 nieuwe vraag

Hallo,



Ik wil volgende week een dagje naar Rotterdam met mijn vriendin.

We willen ook eens een x naar de Primark daar. Maar nu heb ik al van een aantal mensen gehoort dat het daar best wel erg druk is dat je op zaterdag niet daar heen moet gaan. Maar goed ik wil volgende week maar bedenk me net dat de kb er dan ook is.

Is het echt zo dat het dan smoordruk is dat er grote rijen staan dat de winkel een puinhoop is en dat vrouwens zelfs ruzie maken (dit heb ik gehoort).

Of kan ik gerust heen gaan?



Esmie





Waar moeten we uitstappen met de trein wel station?

@esmie wrote:



Is het echt zo dat het dan smoordruk is JA dat er grote rijen staan JA, ik koop als ik naar de primark ga vaak alleen waarvan ik zeker weet dat het past. ik ga echt geen half uur in de rij staan … dat de winkel een puinhoop is JA en dat vrouwens zelfs ruzie maken (dit heb ik gehoort). Nooit gezien hoor

Of kan ik gerust heen gaan?



Esmie

Hier en heb je al alle antwoorden gekregen. Ruziënde mensen heb ik er nog nooit gezien wel geïrriteerde mensen bij de pashokjes en de kassa.



Tip: ga zo vroeg mogelijk.

Ik weet niet of je bekend bent in Rotterdam, maar de Primark ligt niet in het centrum.

Nee ben niet echt bekend.

Is het verstandiger om het uit te stellen of is het gewoon elke dag van de week zo druk?

volgens mij is het elke dag druk daar. Ik dacht afgelopen maandag ‘even snel’ te gaan, nou zelfs op maandag is het vrij druk!! Dus volgens mij maakt de dag niet zoveel uit. Wel waren alle kassa’s open en dan gaat die rij vrij snel hoor! We stonden 2 rijen dik, maar binnen een kwartier was ik aan de beurt!

Zou het niet uitstellen, maar gewoon gaan. Ruzie heb ik er nog nooit gezien, maar ik kom er ook niet iedere dag :mrgreen:

Ik ga ben nu wel benieuwd wat Primark is. ff googlelen.

ik ben een keer geweest en toen stonden we minimaal een half uur in de rij voor de kassa volgens mij was dat op een zaterdag :think:



en we zijn een keer geweest alleen nu weet ik niet meer welke dag dat was :doh:

en toen was het redelijk druk en waren we zo aan de beurt bij de kassa (maar dat was wel boven bij de kinderkleding :think: )

even wat uitgebreider dan alleen mijn rode ja’s haha



ik vind het bij de kassa’s altijd vrij snel gaan hoor.

Er zijn een hele hoop kassa’s die allemaal non stop doorwerken.



maar die rijen bij de paskamers :shock: en je mag maar 6 stuks meenemen dus als je veel wilt kopen sta je heel vaak en lang in de rij.



maar ze hebben er wel veel leuke kinderkleding en die hoef jij niet te passen toch ? :wink:



Bij de dames is het vaak wel even ergens tussen wringen om ergens bij te kunnen .



qua tijd maakt het niet uit wanneer je gaat want er staat al een half uur voor hij open gaat een rij voor de deur te wachten daar .



Ik ga wel heel graag naar de primark . Het is echt zo’n lekker snuffelwinkel.

Nou we hebben even overlegt en we gaan 17 april heen.



Voor mezelf hoef ik niet te passen want koop toch niks hahahaha ben aan het afvallen en ik wacht eerst met kleding kopen.



Kids weet ik wel welke maat ik moet hebben.

Ach we maken er gewoon een leuke dag van :mrgreen:

@esmie wrote:

Voor mezelf hoef ik niet te passen want koop toch niks hahahaha ben aan het afvallen en ik wacht eerst met kleding kopen.




ze hebben ook geen “grote” maten :thumbdown: dacht ook lekker voor mezelf te kijken toen ik nog niet zwanger was maar het gaat tot L ofzo :roll: (of dat moet in de tussentijd zijn veranderd :think: )



en voor de kinderen zou ik meer gegevens opschrijven dan een maat :wink: voor Luna moest ik al gauw maat 134-140 terwijl ze “maar” 125 is dus zou van broeken zeker de lengte en breedte opmeten anders heb je dalijk te kleine broeken :thumbdown:

je moet proberen tegen openingstijd er te staan. dit is elke dag de rustigste tijd om te gaan. midden op de dag op zaterdag of zondag is een grote no go

S’morgens vroeg is het goed te doen door de weeks maar Rotterdam is niet de enige he, Zaandam en Hoofddorp heb je tegenwoordig ook, weet niet of het daar minder druk is, ben daar nog niet geweest.

Passen doe ik daar niet, je kan over de hoofden lopen naar de paskamers, je hebt een maand om te ruilen dus wat ik niet pas gaat gewoon terug.

En dus niet naar Rotterdam centrum gaan! Maar naar het Alexandrium… Daar zit de primark.



Winkelcentrum uit dan ligt het aan je linkerhand.



Ik vond het zelf een verschrikkelijke winkel…

Het is iedere dag druk, maar in het weekend natuurlijk wel drukker. Inderdaad gewoon zo vroeg mogelijk gaan, dan is het best te doen.

Passen doe ik er trouwens nooit, maar is natuurlijk wel iets wat ‘moet’ als je er niet in de buurt woont…



Houd er bij de kinderkleding rekening mee dat ze een andere maatvoering hebben dan de gewone 86-92-98-104 ed. :wink: Het gaat op leeftijd/lengte, maar ik vind het over het algemeen erg klein vallen. Ik neem ook altijd minstens een maat groter (dus ‘3-4 jaar’ toen ze net 2 was, geen idee meer bij welke lengte dat hoorde, maar in ieder geval bij groter dan ze was).



En inderdaad is het bij het Alexandrium. Treinstation Rotterdam Alexander en dan inderdaad het winkelcentrum door (rechts aanhouden, anders kom je er aan de verkeerde kant uit ;)) en dan links op het plein inderdaad.



En je moet er de lol gewoon van inzien. :mrgreen:

Bij welk treinstation moeten we uitstappen en hoe komen we bij de Primark vanaf daar?

Je moet uitstappen bij treinstation Rotterdam Alexander, op het onderstaande kaartje vind je de Primark op het Poolsterplein.

Google maps



Edit beheer: link verkleind

Esmie, zie bericht van jolan twee berichtjes boven die van jouw :wink: Station Rotterdam Alexandrium dus.

:oops: jep ik zie het hihihihi