Hoi,
wij gaan hier vrijdag heen en ik vroeg me af of ze daar ook kaartjes voor plopsa verkopen met een beetje korting natuurlijk 8)
bij het meerdal deden ze dit nml wel voor toverland, vandaar mijn vraag
Op hun eigen website (plopsa) geven ze nu ook kortingen!
Onze kids hadden vorig jaar zo’n lol in Baluba of hoe’t ook heet dat we niet naar Plopsaland zijn geweest :shifty: Maar ik lees mee voor een volgende keer :mrgreen:
Wij waren er 2 weken geleden en hebben mensen gesproken die er naartoe waren geweest. Die vonden het niet echt de moeite waard. En eerlijk gezegd hebben we er ook geen tijd voor gehad, op het park was genoeg te doen. Ik wens je wel veel plezier daar, je krijgt ook nog eens mooi weer volgens mij!
wijzijn er een jaar geleden geweest maar geen kortingsbonnen aangetroffen!
Dankjewel knipoogje
wij gaan wel een dagje, heb al een bon 2 voor de prijs van 1, dus met een online kaartje zijn we dan met zijn allen 35 euro kwijt, dat vind ik een prima prijs, (efteling ben je dat al pp kwijt).
Vorig jaar Meerdal zijn we ook bijna niet het park afgeweest, maar deze wil ik wel graag doen eigenlijk.’
en mooi weer… ik heb gewoon lange mouwen ingepakt :shifty: 8)
@cees77 wrote:
Op hun eigen website (plopsa) geven ze nu ook kortingen!
?
alleen de online kaartjes, die schelen 2 euro per kaartje.
Wel via vakantie veilingen zijn er kaartjes te “winnen”.
Owwwwwwwww veel plezier! Het is daar zo leuk, en echt dat baluba daar kunnen je kinderen echt de hele dag vertoeven hoor en dan af en toe afwisselen met het zwemparadijs.
En wat al gezegt, zoveel te doen daar op het park.
Ik vraag me altijd af waarom mensen nog naar iets anders willen naast zo’n parc, het eruit zijn en de activiteiten op zo’n parc zijn voor een kind (en voor mijzelf) toch al speciaal genoeg?
@femmie wrote:
Owwwwwwwww veel plezier! Het is daar zo leuk, en echt dat baluba daar kunnen je kinderen echt de hele dag vertoeven hoor en dan af en toe afwisselen met het zwemparadijs.
Ik vraag me altijd af waarom mensen nog naar iets anders willen naast zo’n parc, het eruit zijn en de activiteiten op zo’n parc zijn voor een kind (en voor mijzelf) toch al speciaal genoeg?
ben ik het deels mee eens. ja er is altijd genoeg te doen op zo’n park, maar soms woon je zelf ergens te ver vanaf om er een dagje naartoe te gan, en als je er dan dichterbij zit omdat je op een park zit is dt mooi meegenomen toch?
Ja dat is zo idd knipoogje, zo heb ik er nog nooit over nagedacht
Nou snap ik dat ook weer :lol:
:mrgreen:
@knipoogje1983 wrote:
@femmie wrote:Owwwwwwwww veel plezier! Het is daar zo leuk, en echt dat baluba daar kunnen je kinderen echt de hele dag vertoeven hoor en dan af en toe afwisselen met het zwemparadijs.
ben ik het deels mee eens. ja er is altijd genoeg te doen op zo’n park, maar soms woon je zelf ergens te ver vanaf om er een dagje naartoe te gan, en als je er dan dichterbij zit omdat je op een park zit is dt mooi meegenomen toch?
zo dus 8)
de panne is geloof ik 3 uur rijden, daar doe ik mijn kleuter geen plezier mee, deze indoor is dan wel kleiner en wellicht minder leuk, zo is ze wel een keertje geweest en hoeven we er geen idoot aantal uren voor te rijden :thumbup:
Ik weet heeeeel zeker dat ze het super vind en de “heftige” atracties durft ze toch niet in, tutje