Vraagje Baby Wrapper Lodger

Hallo,

Ik stel maar even op dit gedeelte mijn vraag, ben nog niet bevallen maar kreeg een leuk cadeautje aangeboden en ben nu op zoek naar ervaringen.

Eind mei komt hier als alles goed mag gaan een kleintje aan.

Mijn man wilde iets moois voor me kopen en ik ben nogal weg van de Lodger producten :inlove: .

Heb dus lekker op de site zitten neuzen en kwam uit op de Lodger Wrapper. Daar is een fleece en katoenen variant van.

Bij de fleece heb je er naar mijn idee langer plezier van, maar ik vraag me af of een fleece wel ademend genoeg is en niet te warm de eerste tijd. Niet dat ik de hele tijd kindje in de wrapper heb hoor :wink: , tis maar voor even een bakkie bij de buren of een kort blokje om.

Eind mei is hopelijk lekker warm, maar 's avonds kan het misschien weer frisjes zijn. Wat zijn jullie meningen hierover?

Ik hoop dat jullie me willen helpen :slight_smile: .

Ik heb deze voor Lotte (lodger):

En deze voor Nikki (babynomade, red castle):

Beiden zijn heerlijk, maar het grote voordeel van die van Nikki is dat hij ook in de maxi-cosi en fietskar (baby-schaal) kan :thumbup: . Gebruik hem echt overal voor en gaat bijna overal mee naartoe (ook mee naar gastouder en dan slaapt ze erin :slight_smile: )

Oh, en ik zou zeker gaan voor de fleece, als het te warm is leg je ze er gewoon op ipv in en las het afkoelt dan vouw je de boel dicht :mrgreen:

ik had ook de babycastle, ideaal! ik weet natuurlijk neit wanneer je uitgerekend bent, maar ik beviel in dec, en dan is zo’n fleece-variant echt ideaal hoor! als je bv in mei bevalt kan ik me voorstellen dat het voor de eerste maanden (waarin je het ding toch het intensiefst gebruikt) wat warm is, zo’n fleece variant.

i love de lodger wrapper :mrgreen:

ik had de fleece máár een beeb in November.

Zij heeft er vanaf het uur na haar geboorte in gelegen en zelf in geslapen,naast mij in haar wieg.

Ik gebruikte hem als jas in de wagenbak echt ideaaaaaaaaaaal…in de box…ze lag er overal in.

Ik zou voor de katoenen versie gaan…de dotty…leuk en lief voor de eerste tijd.

En zeker niet te warm,precies goed.

Ik zag laatst een site waar ze nog maar 20,- waren… :angel:

bedankt voor jullie reacties en tips :smiley: .

Ik had nog nooit van de babynomade gehoord maar dat lijkt me ook wel wat, katoen wegens de warmte en makkelijk in de maxi-cosi (ik vind de fleece lodger motieven mooier, maar de kleuren van de nomade voor de katoen weer mooier).

En dan als volgend cadeautje de Lodger Bunker ofzo voor in de winter :wink: haha!

Morgen gaat mijn man zowaar met me een winkel in waar ze producten van Lodger en Redcastle hebben, heb er helemaal zin in… ben nu bijna 19 weken zwanger en durf nu pas echt te gaan genieten en rondkijken.

Mmmm, en misschien dat ik mijn ouders die mooie badcape van Lodger maar eens subtiel laat zien :shifty: …