Ik zie hier vaak van die ontzettend leuke taarten voorbij komen …en heb nu zelf ook wat geprobeerd en het is gelukt :dance: …lekker kleien met marsepein…maar dit heb ik besteld bij link verwijderd beheer en ondanks dat er staat de volgende werkdag geleverd heeft het hier een halve week geduurd…maar goed dat ik niet mijn vraag
maar waar kan ik het marspein/fondant kopen los van de internetwinkeltjes…? ligt het gewoon bij de betere supermarkt?
help…heb nml net taart geprobeerd maar natuurlijk te weinig marsepein besteld om nog een taart te maken voor zaterdag als mijn boefje 1 wordt…
Babbel!!! Die maakt taarten :drool:
oja…maar die had ook al bestookt met receptvragen…en had al een workshopie aangeboden…(afstand beetje ver jammergenoeg:wall:)
ga haar nog eens pb-en
bedankt
Je kan marsepein bestellen bij een bakker
@Greetje14 wrote:
Je kan marsepein bestellen bij een bakker![]()
Kost alleen wel meer dan bij taart online.
weet niet waar je woont maar in rotterdam heb je een taart winkel planet cake hier verkopen ze ook alles.
zie nu dat je in hengelo woont is dius niet in de buurt van rotterdam.
Ik haal mijn marsepein ook vaak in duitsland bij kaufland.
Waarom maak je het niet zelf?
@M@@ike wrote:
ik haal mijn marsepein ook vaak in duitsland
Wij hebben laatst ook zo'n rol marsepein gehaald bij een supermarkt
in Duitsland! Vanuit Hengelo goed te doen toch?
Sowieso alle taartdingen/versiersel e.d. in de Duitse supermarkten zijn :shock: :drool: :thumbup: :dance:
in sommige supermarkten kun je het idd kopen en anders bij de bakker… enkleuren kun je zelf doen met voedingskleurstoffen…
Die kun je halen bij de toko vaak…
Liefs
Bij Jamin
Inderdaad bij Jamin. Ik heb het er vorige week nog gekocht voor Jimmy’s taart. Was super (ik had geen zin om aan de gang te gaan met rozenwater en glycerine etc dus lekker makkelijk )
Ik heb nog een hoop over maar Hengelo is niet naast Den Bosch he :lol:
Bij Jamin is het een stuk duurder dan bij de leukste taarten punt enel. Ik weet niet of dat ook de link is die verwijderd is? Maar ik bestel er al een behoorlijke tijd naar volle tevredenheid. Mocht het eens een keer langer geduurd hebben dan is dat een uitzondering, ik heb het altijd met één of twee dagen binnen.
Ik weet niet waar je woont, bij nood mag je ook wel wat van mij overnemen. (Gelderland)
hoi Issie,
Als je ergens anders marsepein haalt moet je wel even letten op de kwaliteit…
Je moet 1:3 hebben. Dat is rolkwaliteit.
Ik heb ook wel eens 1:2 gehad en dat is echt niet te doen om uit te rollen en over je taart te draperen.
ik bedenk me net nog een site waar je op kan kijken… daar staan allemaal links ed van (web)winkels voor taartbenodigdheden per provincie.
ik stuur je een pb met de link.
Wie kan me een site geven waarop uitgelegd wordt hoe je zo’n mooie taart maakt?
Over 3 maanden zijn de jongens jarig, lijkt me toch wel heel leuk om zelf zo’n taart te maken.
@Paschal75 wrote:
@M@@ike wrote:ik haal mijn marsepein ook vaak in duitsland
Wij hebben laatst ook zo'n rol marsepein gehaald bij een supermarkt
in Duitsland! Vanuit Hengelo goed te doen toch?
Sowieso alle taartdingen/versiersel e.d. in de Duitse supermarkten zijn :shock: :drool: :thumbup: :dance:
klopt, dat doe ik ook bijna altijd....
Tamma, ik heb je een pb gestuurd.
Thanks meiden
ga toch wel vaker naar Duitland toe per maand dus ga daar eens kijken. En via de link van Babbel een winkeltjes gevonden in Borne :dance: