Vraagje aan moeders van jongens

:lol: :lol: whaha… gezellig is 't hier :wink:

Ik heb Kai 'n tijdje verschoond terwijl hij sliep, op 't moment dat we zelf naar bed gingen (omdat z’n luier 't niet redde tot 's morgens en werkelijk overstroomde… :oops: ). Het was wel erg riskant, want dan slapen ze dus nog als de luier af gaat, met als gevolg dat z’n piemie hard werd :shock: . Dan word je zelf ook vlug met de volgende luier! Al was dit volgens mij niet hard in de zin van er-komt-een-plas-aan… :roll:

Ilse, je potjesverhaal :lol: :silenced: :lol:

Haha geweldig om allemaal te lezen. Heel herkenbaar hoor het wildplassen en ik maar denken hoe kan hij nou zo nat zijn gisteren. Valt niet te missen onze knul is aardig bedeeld en de jonge heer staat geregeld omhoog en plassen maar als mams die vieze poepluier net heeft weg gewerkt :shock: . Wel goed om te weten dat zo’n billendoekje het plassen stimuleert. Wij gebruikten het tot nu toe als bescherming, maar vandaar dat hij steeds maar ging plassen :lol: . Ga ik toch maar weer over op hydrofiel “droog of warm” washandje.

Meneer is hoe dan ook niet zo gecharmeerd van koude toestanden om en rond zijn mannelijkheid :roll:

:lol:

ik leg de schone luier al onder de billen… en trek dan de vieze luier weg dan snel de luier dicht hup klaar :mrgreen: (bij poepluier veeg ik eerst de billen schoon en trek daarna de luier weg.)

Hahaha grappig om te lezen al die dingen…

Van de week was hubie aan t verschonen en zegt hij Veron plast ook niet meer zomaar he zoals hij deed toen hij klaar was.

Ik zeg neh idd maar ik ben er wel altyd op voor bereid…toen ineens een hoop gemopper en gescheld :mrgreen: Veron dacht ik zal papa eens even verrassen dat het nog wel kan :inlove: schattig toch die kleine mannetjes van ons!!

:lol: :silenced: die Veron!!!

Ik heb het idee dat Quin zijn balletjes zich weer veilig hebben terug getrokken in zijn buik…

Kan dit?? :think:

Hmmm Becca, misschien toch aan het cb vragen? Of heeft hij het te koud?

Levy zijn plassertje is flink aan het vervellen. Is dat normaal :think:

@Becca wrote:

Ik heb het idee dat Quin zijn balletjes zich weer veilig hebben terug getrokken in zijn buik…

Kan dit?? :think:

Ik had begrepen dat bij kou… dat inderdaad kan gebeuren, maar dat dat weer terugschiet…

Kan bij Ruben presies zien wanneer hij het koud heeft…

Kou zou wel kunnen ja… Eens in de gaten houden. Net zaten ze er weer in :angel:

:lol: :silenced:

Hoop niet dat ze over 'n jaar of 17 dit lezen :wink: :lol:

Uitprinten en voorlezen op de bruiloft :lol:

Debbie: Ik heb overigens geen idee of dat normaal is :think: Ben je er al achter?

Ja… dan schamen ze zich nog een ongans… :mrgreen:

@Debbie & Lana wrote:

Levy zijn plassertje is flink aan het vervellen. Is dat normaal :think: [/color]

hier ook het geval hoor ,weet niet of het normaal is.

hihihi ik lig in een deuk

maar hier ook nog vast zittende voorhuid, stijve piemeltjes en wildplassers

waar ik ook wel om heb gelachen is dat mijn sm laatst zijn luier verschoonde en tygo is nogal een draaikont

gaat ie staan (geen probleem ze had een luierbroekje in de aanslag)waarnaar hij over zijn sloffen gaat staan plassen :lol:

ach ik vind poep tot in de nek veel vervelender :smiley:

maar voor alsnog lekker laten titten :mrgreen:

natte sloffen :lol: :silenced:

idd, ik heb liever plas overal dan poep, of nog erger: overgeefsel (helaas overkwam ons dat gisterenavond tot 2 keer toe… :sick: :roll: )

Maar zo’n topic roept wel leuke kreten op he!!