Vraagje aan mensen die veel zijn afgevallen.

Ik ben 13 kg af gevallen ne daar ben ik super blij mee,ben altijd rond de 90 geweest,maar nu zijn mijn ringen die ik dus al jaren draag veel te groot,van de week vloog er dus 1 af toen ik met mijn hand wapperde.



Nu mijn vraag kost dat veel om een ring kleiner te maken?

Nee hoor; de juwelier waar je de ringen gekocht hebt doet dit doorgaans zelfs gratis (ben getrouwd met 38 wkn zwangerschap, dus mijn ring moest daarna een stukkie kleiner :mrgreen: )

die van mijn man moest na 15 kilo lichter ook kleiner gemaakt worden. hij kwam bij strego vandaan. en moesten 15 euro betalen. maar wel enorm mooi gedaan. ik zie dus echt geen naadje ofzo :thumbup:

ik heb ook mijn ringen moeten laten verkleinen, was volgens mij iets van 10 euro, was het ook wel waard want anders was ik ze nu waarschijnlijk wel verloren.

resultaat was super want ze waren ook weer helemaal opgepoetst.

ik ben 10 / 11 kilo afgevallen en draag mijn ring idd om mijn middelvinger…

ben steeds bang als ik hem laat verkleinen dat ik weer aankom en groter maken is gene optie



maar de kosten zijn hoogstw.s niet heel duur

Nou de prijzen vallen mij dus erg mee,ga het dus maar eens na vragen bij mijn juwelier.

Ik moet mijn ringen ook altijd kleiner laten maken, maar dat is helemaal niet duur hoor. Voor een tientje is het meestal wel gedaan en je ziet er inderdaad niks van.



Knap hoor, zoveel afvallen :thumbup: .