Vraagje aan leidsters van een KDV....

Wat zouden jullie nou leuk vinden om te krijgen van een kindje dat 4 jaar bij je in de groep heeft gezeten en het KDV gaat verlaten om naar school te gaan? Lotte neemt over 2 weken afscheid, maar ik heb nog geen flauw idee wat ik de leidsters moet geven. En wat zal ik evt. een stagiaire geven?



Alvast bedankt!



Viratine

k kreeg ooit een grote kaart met een paar foto’s (baby/dreumes/peuter) en daarnaast een bedanktje van het meisje zelf! Mama vroeg dingen als wat is het leukste wat je met Affie deed, wat is er leuk aan Affie, wanneer moet je om haar lachen, en nog heeel veel andere dingen, en daar maakte ze een “gequote” verhaaltje van! Kep m nog, het was zo leuk en persoonlijk!



Er zat trouwens een chocoladereep bij die ze via partygifts had voorzien van een persoonlijk etiket! :thumbup: leuk!

vind inderdaad de bedankjes met foto’s het leukste bewaar ze altijd,ook leuk als kind er zelf ook nog wat op geknutselt heeft

ik kreeg van de week een roos met foto eraan ook erg leuk!



en wij hebben ook weleens een voorleesboek gehad met aan de binnenkant een foto en afscheidsstukje!

Ik heb wel eens een mok gekregen met een foto van een kindje erop.

En laatst kregen wij een heel mooi dienblad met een foto van de kindjes erop.

Ik heb uiteindelijk placemats gekocht bij Xenos waar je 4 foto’s in kan doen. Aangezien ik van ieder jaar een foto heb afgedrukt (dus 5 foto’s) en ze niet allemaal liggend zijn, heb ik 3 foto’s in de placemat gedaan en op het 4e plaatsje Lotte iets laten tekenen en/of plakken. De overige 2 foto’s heb ik op een dubbelgevouwen A4-tje gedaan met daarop een mooie bedank-tekst. Ik verwacht wel dat ze het leuk zullen vinden!



Groetjes en bedankt voor de tips!



Viratine

Oh ik weet zeker dat ze dat leuk zullen vinden, vind ik ook altijd erg leuk om iets te krijgen met een foto van het desbetreffende kindje erop.

zullen ze zeker leuk vinden ik heb deze placmate gebruikt voor moederdagcadeautje,1 vakje foto van kind erin de andere vakjes tekeningetjes met stempelstiften laten maken.

voor de hele kleintjes hun handjes overgetrokken en op hun manier laten kleuren resultaat was erg leuk vonden de ouders aan de reacties te horen :lol: