Vraagje aan Ipod gebruikers/sters.

Wij hebben sinds kort een ipod cadeau gekregen,heel leuk maar…

Werkt de ipod alleen maar via WIFI?

Want als ik safari wil openen dan vraagt ie naar een wifi verbinding.

Ik heb de ipod wel via het kabeltje verbonden aan mn laptop,maar daar maakt ie blijkbaar voor safari geen verbinding mee.

Wij hebben geen draadloos internet.

Ik neem aan dat je een Ipad bedoelt?



De ipad kan ook op netwerk van telefonie maar dan moet er een simkaart inzitten.

Maar over het algemeen is het internet via Wifi, dus draadloos.Dan zal het kabeltje in je computer niet werken.

@Sweet-Love wrote:

Ik neem aan dat je een Ipad bedoelt?



De ipad kan ook op netwerk van telefonie maar dan moet er een simkaart inzitten.

Maar over het algemeen is het internet via Wifi, dus draadloos.Dan zal het kabeltje in je computer niet werken.




Ze kan ook ipod bedoelen toch? :slight_smile:



Via google vind ik overigens allerlei hulpkanalen met mogelijke problemen en oplossingen, daar zou ik even kijken!

@D. wrote:

@Sweet-Love wrote:
Ik neem aan dat je een Ipad bedoelt?



De ipad kan ook op netwerk van telefonie maar dan moet er een simkaart inzitten.

Maar over het algemeen is het internet via Wifi, dus draadloos.Dan zal het kabeltje in je computer niet werken.




Ze kan ook ipod bedoelen toch? :slight_smile:



Via google vind ik overigens allerlei hulpkanalen met mogelijke problemen en oplossingen, daar zou ik even kijken!




Ik bedoel ook een Ipod. :wink:

Ik zal meteen even kijken op google,bedankt voor de tip!

Voor zover ik weet kan de ipod alleen via wifi internetten, dus niet via de kabel aan je pc. Wat je wel kan doen is programmas via je pc kopen en dan overzetten naar je ipod (zelfde geldt voor muziek)