vraagje aan de Rotterdammers

morgen is er in de stad de military street parade



wat is dat is dat leuk? of is het iets nieuws? ofwel wie weet meer? (kan niks vinden op internet :frowning: behalve dan dat de trams omrijden)

nope, geen idee dat dit is. Nog nooit van gehoord hoor dus het zal wel iets nieuws zijn. Wilde morgen eigenlijk naar de koopgoot maar twijfel of ik dat wel moet doen met al die drukte :think:

ja als het druk word zou ik niet de koopgoot ingaan als ik jouw was :silenced: :wink:



@Angel & Luna wrote:

ja ik kom ook even zeuren



over die ongelooflijk coole :sick: stad waar ik in woon :wall:

vandaag zijn ze dus aan het hardlopen over de coolsingel

leuk zou je denken…

FOUT gedacht dus!!!

dan moet je dus beneden langs door de koopgoot

geen probleem zou je denken

ALWEER FOUT gedacht!!!



dan gaan die domme im*****e mensen dus aan beide kanten van die koopgoot over de hele breedte staan met als gevolg dus dat je klem komt te staan omdat je niet door die andere mensen heen kan lopen :doh: :wall: :doh: :wall:

wat weer een heleboel irritatie opwekt aan beide kanten

het scheelde echt maar heel weinig of ik was aan het vechten met een ***** die het nodig vond om mij samen met Luna een duw te geven :naughty:









ahhhh gelukkig nog maar een maand en dan lig ik heerlijk lui te wezen op Aruba :dance: :dance:

Nog nooit van gehoord???



gr Leonie

Heb er ook nog nooit van gehoord.



Weet wel dat er in Hillegersberg weer wat te doen is. Bij Gauchos voor. Er staan allemaal witte tentjes en het is daar afgezet.

klopt, ik woon vlakbij bij Hilligersberg en volgens mij was het iets met feel-good dinges ofzo :lol:

Nee, Leonie nog nooit van gehoord. Jij wel waarschijnlijk dus wat is het precies???

Denise ga jij er naartoe?

Ik heb vandaag eerst open huis en wil daarna misschien nog even langs gaan. Mijn ouders wonen in Hillegersberg en ik denk dat ik zoë daar naartoe breng als wij dat open huis hebben.

Ik heb er ook nooit van gehoord.

Hier ook geen idee

en ik heb er ook nog nooit van gehoord is het iets nieuws of eenmaligs?

enige wat ik weet is dat het de hele tijd op die digitale tijd/informatie borden bij de tram staat maar wat het nu verder inhoud?? :think:

Tramlijn 4, 7, 8, 20, 21, 23 en 25: Military Street Parade

Zaterdag 20 september



Zaterdag 20 september wordt in het centrum van Rotterdam de Military Street Parade gehouden. De parade doorkruist op diverse locaties het lijnennet. Dit kan tot enige vertraging leiden.





dat is van de ret site

:dance: :dance:



heb hem uiteindelijk gevonden


The Netherlands Military Tattoo
The Netherlands Military Tattoo The Netherlands Military Tattoo


Ahoy, Rotterdam
Van 24 tot en met 28 september 2008

De Nationale Taptoe is een jaarlijks terugkerend evenement dat sinds 2006 'The Netherlands Military Tattoo' wordt genoemd. Voorheen werd de taptoe vele jaren in Delft, Den Bosch en Breda gehouden. Anno 2008 kunt u het nationale festival van militaire muziek in Rotterdam bezoeken.

Streetparade
Voorafgaand aan het festival vindt op zaterdag 20 september een Streetparade plaats in het centrum van Rotterdam. Ook als u geen kaarten voor het festival heeft kunnen bemachtigen, kunt u toch genieten van het muziekspektakel. Een indrukwekkende stoet vult dan de Coolsingel en trekt langs het Gemeentehuis, waar het defilé officieel wordt afgenomen.

Taptoe in Ahoy
Het eigenlijke festival gaat op 24 september van start in Ahoy. Het belooft een kleurrijke show te worden, waarin marsmuziek, moderne en klassieke muziek in al haar veelzijdigheid wordt gepresenteerd. Gedurende vijf dagen wordt de twee uur durende show zeven keer opgevoerd. Het biedt u de kans om de Nederlandse militaire orkesten en de onderdelen van de Nederlandse Krijgsmacht (Koninklijke Marine, Koninklijke Landmacht, Koninklijke Luchtmacht, Koninklijke Marechaussee) samen te zien optreden. Daarnaast betreden ook buitenlandse militaire orkesten en burgerorkesten het podium.

Echt nog nooit van gehoord…

@zonnetje01 wrote:

Denise ga jij er naartoe?

Ik heb vandaag eerst open huis en wil daarna misschien nog even langs gaan. Mijn ouders wonen in Hillegersberg en ik denk dat ik zoë daar naartoe breng als wij dat open huis hebben.




nee, wilde wel gaan maar mijn mannetje is ziek :frowning: Jij wel geweest?

Nee ben ook niet geweest. Het werd een beetje laat en ga nu lekker eten.

Hoorde dat het wel € 7,50 entree is. Volgens mij staat het er morgen nog. Eerst even vanaf de buitenkant spieken of het de entree waard is.

Had er ook nog nooit van gehoord. :think: