Nu t/m zaterdag is er 20% korting bij Prenatal!
Prenatal vind ik wel prijzig…
Maar is Prenatal nu met die 20% korting goedkoper dan bijvoorbeeld Babypark/Babydump.
Ik wou eigenlijk wachten tot na de 20 weken echo, met het kopen van de grotere dingen (wippertje, matrasje, box, boxkleed, bedbengoed…etc…)
En is het voordeliger om ALLES in één keer te halen bij een grote babyzaak?
Wat denken jullie ervan?
ik ga niet want zit hier niet echt in de buurt
liefss :vlinder:
Als het lukt, ga ik nog wel even langs de prenatal want we hebben nog wel wat nodig en ik wil nog een stoeltje en een combisleeper.
Het geldt niet voor bepaalde merken zoals stokke en bugaboo geloof ik :think: .
Vorig jaar, toen wij alles gingen kopen heb ik natuurlijk wel goed onderzoek gedaan.
Kinderwagen, wippertje en de box waren bij de Prenatal net zo duur als bij Babydump…Grote voordeel van de babydump is dat ze met een lagere prijs ‘meegaan’. Ik had bijvoorbeeld op internet de kinderwagen goedkoper gezien, printje gemaakt, meegenomen en voilà : dezelfde prijs!
Prenatal gebruik ik voornamelijk voor beddengoed, flesjes, verwarmer, hydrofiel spul, kleertjes :inlove: en kleiner spul zoals speentjes, bijtringen e.d.
Ik heb overigens ook gewacht tot ik verder in de zwangerschap was, volgens mij ook na de 20 weken echo :think: . Uit onzekerheid en eventuele zelfbescherming denk ik!
Veel plezier met je aankopen :mrgreen:
(en vooral niet teveel op de bonnetjes kijken, het kost allemaal zoooo veel geld!)
Ga niet, heb niks nodig en vind ze ook met korting best wel prijzig :shifty:
@miriam wrote:
Ga niet, heb niks nodig en vind ze ook met korting best wel prijzig :shifty:
Psies…
Ze zitten bij mij werkelijk bijna naast m’n werk dus ik loop toch vaak even langs ( of binnen hahaha)
Maar ik blijf het duur vinden hoor!

ik vind prenatal duur en kwalitatief niet denderend…
Wij hebben net een buggy van de prenatal gehaald. We hadden nog een kadobon hier, dus samen met de 20%korting was dat wel mooi meegenomen
ik zou ook alles in een keer in een grote babyzaak halen…dan heb je ook meer kans dat je er nog wat af kan praten als je alles in een keer haalt…
tis maar een tip
Ik heb niets nodig nu, dus ik ga niet
Ik heb destijds wel mijn Stokke gekregen met 20% korting… en afgelopen keer ook weer spul gekocht (2dure autostoelen) met korting… de verkoopster vertelde toen dat het een fout was dat Stokke en Bugaboo niet in de korting meededen… een koppel die daar rondliep in de zaak hebben alsnog korting gekregen op een Bugaboo… :thumbup:
Ik ga denk ik zaterdag of zondag… heb wat kleertjes gezien :inlove:
Ik ga nooooooit meer naar een babydump/babystunter! Echt NO service die je daar krijgt en zo klant onvriendelijk. Bij Prenatal nooit problemen. Goede service gehad bij de problemen met onze Buzz. Echt super! Dan maar (iets) meer betalen, dat is het uiteindelijk wel waard! Maar zoveel meer is het niet hoor!
Ik heb nog cadeaubonnen liggen voor Ian en nu met 20% off, denk ik alvast aan een kinderstoel. Nu zit hij nog in de Ikea stoel (super ding) maar straks gaat hij, net als Mayra in een Geuther. Da’s nu wel aantrekkelijk dan.
@crien wrote:
Ik ga nooooooit meer naar een babydump/babystunter! Echt NO service die je daar krijgt en zo klant onvriendelijk. Bij Prenatal nooit problemen. Goede service gehad bij de problemen met onze Buzz. Echt super! Dan maar (iets) meer betalen, dat is het uiteindelijk wel waard! Maar zoveel meer is het niet hoor!
Ik heb nog cadeaubonnen liggen voor Ian en nu met 20% off, denk ik alvast aan een kinderstoel. Nu zit hij nog in de Ikea stoel (super ding) maar straks gaat hij, net als Mayra in een Geuther. Da’s nu wel aantrekkelijk dan.
Inderdaad… ben ook erg te spreken over service van Prenatal… :thumbup:
Ik moet nog aan een nieuw autostoeltje. Ik ga dus wel even kijken.
ik heb gisteren toen er nog geen korting was een autostoel gekocht voor Demi. Dus ik zeg: hmmm kan beter morgen terugkomen voor 20% korting… Nee hoor, ik mocht hem gewoon meenemen en vandaag ff met de bon en dan kreeg ik het verschil terug!
SUper netjes :thumbup: :thumbup:
gr
muts
Woensdag avond wat kleertjes en een lakentje gekocht.
Vandaag terug voor een wipstoeltje dat ik graag wilde hebben maar er woensdag niet was. Scheelt toch 10 euro en goedkoper dan Babydump oid en helemaal leuk.
ik vind prenatal verschrikkelijk duur,
maar ik ging er wel heen voor de gratis zwanger/baby kadoos!!hihih :mrgreen:
@muts99 wrote:
ik heb gisteren toen er nog geen korting was een autostoel gekocht voor Demi. Dus ik zeg: hmmm kan beter morgen terugkomen voor 20% korting… Nee hoor, ik mocht hem gewoon meenemen en vandaag ff met de bon en dan kreeg ik het verschil terug!
SUper netjes :thumbup: :thumbup:
gr
muts
oh, jammer zeg, ik heb net in mijn mailbox een mailtje van Prenatal dat dit weekend de autostoelen met 25% korting te koop zijn! Dan had je nog 5% extra korting kunnen krijgen…
@faizaa wrote:
Ik heb destijds wel mijn Stokke gekregen met 20% korting… en afgelopen keer ook weer spul gekocht (2dure autostoelen) met korting… de verkoopster vertelde toen dat het een fout was dat Stokke en Bugaboo niet in de korting meededen… een koppel die daar rondliep in de zaak hebben alsnog korting gekregen op een Bugaboo… :thumbup:
Ik ga denk ik zaterdag of zondag… heb wat kleertjes gezien :inlove:
Ik heb ook gewoon 20% korting gehad op mijn Bugaboo :dance:
@Baby2008Diablow wrote:
ik vind prenatal verschrikkelijk duur,
maar ik ging er wel heen voor de gratis zwanger/baby kadoos!!hihih :mrgreen:
Schandalig

Grapje :mrgreen:
Ik denk dat heel veel dat doen, hahahahhahahhaha :lol: