Ik heb die van mijn buurvrouw even te leen, maar ik vind hem te slap, vulling is minimaal. Ze heeft hem gekocht bij de Prenatal.
Waar hebben jullie hem vandaan?
Ik heb er nu al een nodig voor mijn rug, ik slaap super slecht door de rugpijn en de ergotherapeut raadde me zo’n kussen aan.
Alvast bedankt.
Op internet besteld en die was van Jolein met rood en oranje.
Super ding vond ik het,heb hem alleen bij Thije gebruikt. Met zwangerschap van Yara was ik nog niet op het idee gekomen van een voedingskussen.
ik had hem ook van jolein kreeg hem gartis bij een abbonement op kinderen of ouders van nu :think:
@schoen wrote:
Op internet besteld en die was van Jolein met rood en oranje.
Super ding vond ik het,heb hem alleen bij Thije gebruikt. Met zwangerschap van Yara was ik nog niet op het idee gekomen van een voedingskussen.
Ik heb deze ook… en heeeerlijk geslapen. Ik zei altijd tegen mijn man, ik ga naar bed met mijn nieuwe vriend :mrgreen:
Ik heb een voedingskussen De Luxe van Duimeland, gekocht bij Babyhuys in Harderwijk. Met extra hoes er bij.
Ligt lekker en is goed gevuld.
In mijn vorige zwangerschap heb ik er één gekocht en ook geprobeerd om mee te slapen, maar ik vond het een ramp. Een gewone kleine kussen (niet te veel gevuld zodat hij kan vormen naar je lichaam) of een opgerolde strandlaken werkt veel beter hier. Met voeden heb ik het ook nooit gebruikt. Ik heb hem nu wel weer gewassen klaar liggen voor nr. 2, maar ik vraag me af of ik hem ooit nog ga gebruiken. Ik vind het maar een onding.
Ik had die van de hema, en die beviel prima!
ik had die van de prenatal, om te slapen beviel hij prima. maar voor de kleine vond ik het kleine voedingskussentje die mijn sm. had handiger.
Kon ze mischa zo inleggen en meneer bleef heeerlijk liggen, die grote verzoop mischa in. (en dat met 8.5 pnd en 55 cm :mrgreen: )
Form Fix XL, wel prijzig maar een superkussen!
Online te koop bij meijers.com.
Ik heb hem trouwens via mijn fysiotherapeut gekocht. Kan je ergotherapeut niet aan zo’n ding komen of aanraden wat een goede is?
@Pumba wrote:
@Isabel Sofie wrote:Ik had die van de hema, en die beviel prima!
Hier ook.
Ja ook Hema ! :thumbup:
Ik ook Hema, maar om mee te slapen vond ik het een ramp. Teveel gevuld :mrgreen:
Als ondersteuning voor Tejo bij het voeden beviel hij me juist veel beter.
Voor het slapen gebruikte ik een gewoon extra kussen. Dat ging redelijk. Redelijk, omdat het slapen zoiezo een ramp was. Of eigenlijk het bewegen in mijn slaap, dat ging niet, was pijnlijk. Kon gewoon niet lekker liggen (op mijn buik bijvoorbeeld :roll: )
:-* Liefs, evelien :vlinder:
@Zonneschijn wrote:
Ik ook Hema, maar om mee te slapen vond ik het een ramp. Teveel gevuld :mrgreen:
Als ondersteuning voor Tejo bij het voeden beviel hij me juist veel beter.
Voor het slapen gebruikte ik een gewoon extra kussen. Dat ging redelijk. Redelijk, omdat het slapen zoiezo een ramp was. Of eigenlijk het bewegen in mijn slaap, dat ging niet, was pijnlijk. Kon gewoon niet lekker liggen (op mijn buik bijvoorbeeld :roll: )
:-* Liefs, evelien :vlinder:
Had jij die pijn ook in je onderrug?
En had je alleen pijn bij het naar bed gaan en draaien/bewegen in bed?
Of had je ook overdag op andere momenten pijn?
Hier ook hema, beviel perfect. Staat nu trouwens te koop in mijn winkeltje samen met 4 hoezen erbij!!
Ik heb ook die van prenatal maar was vanaf het begin eigenlijk al te slap :o :thumbdown: Heb best spijt gehad dat ik niet die van de HEma had gekocht. Die zag ik pas later en vond ik veel beter. :thumbup: (en goedkoper, dacht ik :think: )
Heb je die -die je nu hebt- alleen te leen? Anders zou je ook vulling kunnen kopen en 'm naar eigen behoefte maken. Vulling is niet duur