Vraag: verschonen poepluier en peuterspeelzaal

is zeker 1 van hun taken ja

als ik Luna weleens van de psz ging halen en ze had net gepoept (zoals nog een aantal andere kindjes :lol: :lol: ) moest ik even wachten tot ze haar hadden verschoond :thumbup:

en dus ook als ze al bezig waren met net een ander kindje dan zeiden ze even wachten hoor we gaan Luna zo eerst even voor je verschonen als we klaar zijn met dit kindje :thumbup:

ik heb er verder weinig op toe te voegen, maar als ik merk dat Daan straks met een overvolle luier van de psz af komt(ze gaan hier al met 2 jaar)… word ik toch best wel een beetje boos. Je kunt niet van een 2-jarige verwachten dat ie zindelijk is… en verschonen hoort er dan gewoon bij. Daan lekt ook erg snel door als ie zijn plasmomentjes heeft, en een poepluier dient zowiezo z.s.m. verschoond te worden… vind ik dan.

Wij vinden het ook echt niet kunnen dat kindjes in de natte of poep luiers

moeten rond lopen zeker NIET als ze erg veeeeeeeeel last hebben van

luier uitslag bij onze psz worden zelfs de natte luiers ook z.s.m verschoond zodat er geen luier uitslag kan ontstaan en dat de boel niet

nat word na een natte luier, maar kindjes die een poep luier hebben worden wel eerder verschoond dan kindjes die een natte luier om hebben.

Wij vinden dat dus duidelijk de taak van de psz leidsters.

De peuterspeelzaal duurt hier maar 2,5 uur. Ik verschoon dus voor hij heen gaat en hij wordt daar niet verschoond door de juffen. En dat vind ik ook niet nodig voor die 2,5 uur. Thuis verschoon ik hem ook niet iedere 2,5 uur. Tenzij hij gepoept heeft natuurlijk, maar dat ruik je dan ook echt meteen :lol:

Poepluier zouden ze daar dus wel verschonen, maar ze hebben tot nu toe steeds mazzel met hem gehad.

Hier ook vaste momenten waar ze verschonen. Nadeel daarvan is dus ook dat een poepluier niet onmiddelijk wordt verschoond als ze het niet ruiken en je kindje geeft het niet aan. Het verschoonmoment is nl. rond 10.00 en rond 11.45 kom ik hem halen. Ze spelen dan vaak sinds een uur of 11. buiten. Heeft hij dan toevallig gepoept dan is het ook al snel een dik half uur.

maar in principe vind ik het niet kunnen, maar ik vind dus wel dat het een accident zou kunnen zijn.

natas

plasluier word hier niet direct verschoond, maar goed als de psz om 13.15 begint tot 15.30 en je verschoond je kleine dan moet dat lukken.

poepluiers worden altijd verschoond!

hier ook hoor de poepluiers worden verschoont.

toen ilse nog niet zindelijk was had ze regelmatig een poep luier op de psz.

wel moets ze een luier en doekjes in haar tasje hebben.

ilse heeft zelfs een keer gehad dat alles er onder zat, de juf heeft zelfs de poep uit de hemd en onderbroek gespoeld.

als het zelfs nodig is kan de juf de kinderen douchen, er staat een verhoogd douchecel bij de wc.

groetjes henny