Ik wil een prikblok van Cars. Maar waar kun je die kopen?
Ik wil het van mijn vakantiecentjes kopen.
Ik wil ook Mac kopen als ik heel goed spaar.
:mrgreen:
(Hij is trouwens 4 jaar. Ik heb het even letterlijk getypt :lol: :lol:
Hij wilde gele, grote letters! Ha ha ha)
:inlove: :inlove: :inlove:
kruitvat of de bruna?
:inlove: :inlove:
hoi ‘zoontje van wawa’
prikblokken kun je misschien wel bij de bart smit of intertoys vinden, of als je misschien geluk hebt soms wel eens bij de action… Misschien hou je dan wat meer centjes over voor Mac, want die is wel heeeeel duur he…
Kun jij dan zooo goed sparen dat je dat zelf kunt kopen?? Knap hoor!!!
@veertje wrote:
kruitvat of de bruna?
Kruidvat had hij al gekeken. Morgen kijken we dan even bij de Bruna :mrgreen:
@hermione wrote:
hoi ‘zoontje van wawa’
prikblokken kun je misschien wel bij de bart smit of intertoys vinden, of als je misschien geluk hebt soms wel eens bij de action… Misschien hou je dan wat meer centjes over voor Mac, want die is wel heeeeel duur he…
Kun jij dan zooo goed sparen dat je dat zelf kunt kopen?? Knap hoor!!!
Jaaaaaaaaaaaaa, ik kan heel goed sparen. Ik kan honderdduizendmiljoen centjes sparen. Ik heb al heel veel centjes, toch mama?
De Bart Smit en de Action zitten niet dicht in de buurt. Intertoys wel. Daar gaan we dan ook even langs.
Gek genoeg kan ik zelfs met google niets vinden. Ik hoop dus dat ze bestaan :roll:
GEEF HEM MAAR DIKKE KUS! STOERE VENT!
Wat een knapperd!
Hopelijk heb je snel je prikblok gevonden!
IK HEB VOOR MIJN NEEFJE VAN OOK 4 TWEE WEKEN GELEDEN BIJ TOYS R US EEN CARS PRIKBLOK GEKOCHT! CARS IS NAMELIJK ECHT HEEEEUUUUL STOER!!
@Linda_ wrote:
IK HEB VOOR MIJN NEEFJE VAN OOK 4 TWEE WEKEN GELEDEN BIJ TOYS R US EEN CARS PRIKBLOK GEKOCHT! CARS IS NAMELIJK ECHT HEEEEUUUUL STOER!!
Super, dan gaan we daar zaterdag gewoon gelijk heen :mrgreen:
Dan hoef ik hem ook niet in elke winkel teleur te stellen.
Hij krijgt voor zijn verslag en de zomervakantie 10 euro! Dat vind ik best veel hoor, maar ik kreeg dit vroeger ook altijd als kind en vond dat geweldig. Mijn vader zei altijd, dat dat ons vakantiegeld was :lol: :lol:
Heeeee stoere kleuter!!
Hoop dat je snel een gave klok zal vinden man! :-*
tante Mip
Zeeman heeft ook veel Cars spullen, ik dacht ook een prikblok :think:
succes met zoeken
ow wat een scheet :inlove:
Dank je wel. Kleuter vindt het geweldig, dat jullie allemaal reageren