Hallo dames,
Ondanks dat ik al drie kinderen heb ( en dus ervaring heb?) wil ik jullie toch deze vraag voorleggen;
Meestal verlies ik 1 dag voordat ik ongesteld moet gaan worden een beetje bruinige afscheiding, dan de volgende dag volop krampen en begint het feest.
Nu had ik afgelopen zaterdagavond en zondagochtend wat helderrood bloedverlies na zwaar tillen, met 2 fliebertjes er in, geen kramp, stopte daarna, vandaag dus verwacht dat ik wakker ging worden met flinke buikkrampen, maar er gebeurt helemaal niets! 1 keer iets oud bruin aan het wc papier, maar dat is toch ook alles. :think:
Nu vraag ik mij af, verlies je bij een innestelingsbloeding alleen helderrood bloed of juist donker en kunnen daar “fliebertjes” in zitten?
Heb bij mijn andere drie kids nl. geen innestelingsbloeding gehad, en zit hier stiekem te hopen dat er nog een cadeautje komt!
Borsten zijn ook niet gespannen zoals gewoonlijk voordat ik ongesteld moet worden, ben bij vlagen een beetje misselijk, duizelig en duidelijk afwezig, wat al resulteerde in een parkeerschade… :oops: Dat laatste herken ik zeker wel van de andere zwangerschappen!
Nou ja, het is gewoon afwachten ik weet het wel, en misschien wordt ik gewoon wat onregelmatiger door mijn leeftijd, (ben 39)
Maar er spookt wel eens wat door je hoofd he? Zit er ook niet meer zo in, mijn jongste is net 8 geworden.
Kan me voorstellen dat het wel door je hoofd spookt, het is ook niet niks.
Of je nou van je 1ste, of 4de zwanger raakt, het blijft hoe dan ook spannend en je gaat ook jezelf zoveel dingen afvragen.
Maar terugkomen op je vraag, ik heb geen idee. Elke lichaam blijft vreemd, ook na zoveel zwangerschappen. Als je altijd een mooie cyclus heb gehad zou je eventueel over een paar dagen kunnen testen, meer kan ik je niet adviseren.
Succes !
Ik sluit me bij Femke aan…jullie gebruiken dus geen voorbehoedmiddelen?
Wat een leuke geboorte datum zie ik daar staan: 9-9-99! Heel bijzonder!
Vanwege medische redenen mag ik geen hormonen slikken, dus geen pil, geen mirena, we gebruiken condooms, zitten nu midden in een grote verbouwing, vroeg naar bed! En ja, dan wil het in het heetst van de strijd wel eens mis gaan. :oops: Nou ja, waar er 5 eten, kan er nog wel 1 bij denk ik dan maar zo. Het zal echt een cadeautje worden mocht het zo zijn. Want ook weer om medische redenen zal ik over een jaar mijn eierstokken moeten laten verwijderen. (liefst eerder zei de gyn, maar gevoelsmatig ben ik daar dus nog even helemaal niet aan toe, heb gelukkig nog wel bedenktijd)
Waarom doe je niet alvast een test? Wel wat te vroeg, maar als het positief is, dan heb je een cadeautje.
Ben wel benieuwd hoor!
Helaas, dames, toch ongesteld geworden. Denk toch dat als je er op zit te wachen je het onbewust toch eventjes tegen kan houden.
Maar wie weet, verbouwing is dan wel nagenoeg klaar, vroeg naar bed kunnen we altijd! :lol:
Bedankt in ieder geval voor jullie antwoorden.
ahh toch eigenlijk wel jammer als ik dat zo lees, wie weet komt het er nog van…toch? :hug:
Ja, wie weet. We hebben het goed zo hoor, maar op de één of andere manier heb ik het gevoel dat het nog niet klaar is.
Wie weet stopt het wel nooit, maar dat was geloof ik een ander item op dit forum.
Misschien is het je biologische klok? Je bent 39 en je hebt misschien zoiets van nu of nooit?
Ja, of het ooit wel ‘klaar’ is, daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht :think:
Moet meteen aan m’n zus denken, hoe verzot die is op baby’s :inlove: Ze is 44, heeft 2 grote kinderen, is ook op zich wel ‘klaar’ maar ze past wel graag op haar kleine nichtjes
Dat zou heel goed kunnen Sterre!
Maar het was ook meer het bericht dat ik om gezondheidsredenen er over moest gaan nadenken om mijn eierstokken te laten verwijderen zo rond mijn 40e. Kwam een beetje onverwacht ook dat bericht. Ik denk dat dat ook wel meespeelt bij me. Voel me nl. nog lang geen 40!