Vraag stapelbed

Wij zijn voor twee van onze kinderen een stapelbed aan het zoeken. Nu vinden we dit een mooie, maar we twijfelen of dit bed wel geschikt is. De rand bij het bovenste bed loopt namelijk helemaal door en heeft geen “ingang” bij het trapje. Het lijkt me wel veiliger met slapen, maar kan onze oudste van 4 jaar er dan wel makkelijk inklimmen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Vroeger ook zoiets, en ik zag het als extra lange trap :lol: , geen problemen dus gehad (was 3 jaar)

(Heb het even gevraagd aan mijn moeder)

oww wwat een leuk stapelbedje!! :inlove:



tja, voor de rest heb je niets aan me, want heb er geen ervaring mee. maar mij lijkt dat het wel te doen moet zijn…

Ik zou hem het gewoon eens in een winkel laten proberen,

Lijkt me dat de rand van het bed zelf ook nog al tree gebruikt kan worden.



Mooi bed trouwens.

Zoiets willen wij over een tijdje ook gaan gebruiken.

hier stopt ook het trappetje eerder dan de rand en hier gaat het super. vanaf dat hij 2 1/2 was klom hij er moeiteloos in

als ik míjn vierjarige voorstel die in dit bedje probeert te klimmen, dan zie ik echt geen probleem…ik denk dat zo’n klein extra stapje voor bijna elke vierjarige wel te doen is :thumbup:

is juist ook veiliger he :thumbup:

Als er geen ingang is… is er ook geen uit(val)gang :wink:

Ideaal lijkt me, kinderen maken daar denk ik geen probleem van.



Mijn vader heeft een stapelbed gemaakt voor onze zoon en die heeft wel een in/uitgang, maar hij is bijna 7 en behoorlijk lang… en slaapt gelukkig erg rustig :wink:

lijkt me ook geen probleem :wink:



vraag me af wanneer ik een stapelbed kan aanschaffen voor onze meiden :inlove: