vraag over spel harry potter

ik snap niks van vraag 27 avontuur 2,



er staat IV:XM



(dat moet een tijd voorstellen, maar dat klopt niet volgens hermelien want het is 3 uur vroeger)



een aantal tips die ik heb gevonden



je moet niet aan romeinse cijfers denken, heb het al geprobeerd met lucifers. Je moet de letters los zien, niet gaan combineren



Let eens wat meer op de vorm van de letters en hoe ze opgebouwd zijn.





Iemand die een idee heeft ik hoor het graag ik snap hem namelijk echt niet

niemand?

Ik kan je niet helpen (en nog met deel 1 bezig en gaat over waarmee ze gaan reizen, het is geen terzieler grrrrr :doh: ) maar bij het onlinespeelhoekej is hier een speciaal forum voor geopend! Ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen!

daar reageerde niemand dus dacht ik de vraag te posten bij het drukste gedeelte :mrgreen:



enne welke vraag is dat? nummer?

hahaha soleil… niet te harry achtig denken… meer dreuzelachtig… wat heeft nu een staart, twee vleugels en een neus en kan vliegen in de dreuzelwereld?

IV:XM



IV = 4

XM = 990



Dus snap er dus niets van

@mv2kids wrote:

hahaha soleil… niet te harry achtig denken… meer dreuzelachtig… wat heeft nu een staart, twee vleugels en een neus en kan vliegen in de dreuzelwereld?






owwwwwwwwwwwwww :wall: :wall: :wall: ik denk dat ik hem weet, meteen ff proberen…



:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:



lukt niet grrrrr



Ooowwwwwww ik denk dat ik het nu wél weet!



Ik zat vanalles te bedenken maar kon maar niet op een dier komen met staart, neus en vleugels en niet opvallen in de dreuzelwereld.

Maar nu, nu heb ik hem. Bedankt Marieke :thumbup:

Ik ken het hele spel niet, dus daar heb je eigenlijk weinig aan.



Misschien een idee:



Hoeveel lucifers gebruik je per letter?



Hopelijk heb je er iets aan.