Ik ben ingeknipt omdat mijn dochter er niet uit kon na 2 uur persen. Ik heb erg veel last gehad van de hechtingen en er wild vlees aan over gehouden dat pijn doet met zitten en fietsen. Het is er niet mooier opgeworden maar heb van het inknippen niks gevoelt en ook van het hechten niet.
gr Leonie
Bij Jimmy heb ik een knip gehad omdat hij er niet uit kon (wilde ) en daarna ben ik verder gescheurd :eh:
2 mm kringspier geraakt, het was een grote winkelhaak :shock:
Maar…ik heb er niks van gevoeld.
Ik had gelukkig een hele goede vk die me thuis heeft gehecht. Ed heeft wel moeten bijschijnen met een lamp uit de huiskamer :mrgreen:
Op de vk praktijk noemden ze me ‘het kunstwerkje’ :lol:
Ik heb er gelukkig niks van gevoeld en daarna ook geen last meer van gehad. Het ziet er allemaal netjes uit :mrgreen:
Mijn mening is … bevallen doet gewoon pijn, maar je krijgt er wat supermoois voor terug.
Bij de eerste ben ik ingescheurd en ik kon pas na 10 dagen weer een beetje zitten en heb er nog veel last van gehad en pas na een jaar was het helemaal over, maar de scherpe kantjes waren er vrij snel af (ik was verkeerd gehecht, maar meestal is het wel eerder over hoor).
Bij de tweede heb ik vier “japen” in mijn buik gehad (ks) en dat deed ook pijn, maar ook dat gaat over. Ik ben nu 3,5 week verder en het gaat eigenlijk best goed weer.
Je zult zien dat het genezen best snel gaat en je zult versteld staan hoe snel je lichaam zich kan herstellen.
Een giga knip is er bij mij gezet en uiteindelijk is Marit geboren met vacuum…
Het viel mij reuze mee, alleen het hechten was vervelend vondt ik…
Naderhand heb ik meer last gehad vd aambeien dan vd knip zelf :oops:
@Rhiannon wrote:
10e jij mazzelaar! :o Maar idd het biedt zeker perspectief hier…kan manlief ook niet de geijkte geintjes maken dat het wel ietsje strakker gehecht mag worden8)
Miepel oi ondanks de knip dus toch nog uitgescheurd…brrrr.
Hier was het de gyn, die geintjes maakte “zal ik het maar helemaal dicht maken” Grapjas :think: :eh: .
Zag van te voren ook erg op tegen knippen/scheuren. Gewoon het idee. En uiteindelijk is het cliche waar, je voelt er niets van. Nina is met de vacuum geboren en ik heb een flinke knip gehad. Daar heb ik echt niets van gevoeld. Maar van het hechten des te meer :shock:, net als de placenta. Men wat deed dat pijn. Had Nina, door omstandigheden ook niet bij me, misschien dat dat het ook wel was. Dan heb je geen afleiding.
Maar hopelijk is het bij jouw allemaal niet nodig