vraag over pco

meiden,

ik heb een vraagje ik heb pco en normaal had ik wel dat ik is zes weken of acht weken moest wachten op mijn regels maar nu spand het echt de kroon, ik ben nu drie maand niet ongesteld geweest…

voel me ook niet zo lekker hierdoor ben misselijk en heb een opgeblazen gevoel en al een dag of vier elke nacht mentruatie pijn.

ik ben niet zwanger want ik heb getest…

ik maak me een beetje zorgen wel had ik de laatste keer dat ik bij de ferteliteidsarts was een cyste…

heeft iemand van jullie dit wel is gehad en wat was er toen aan de hand of maak ik me zorgen om niets?

groetjes will

Als de cyste er nog zit kan dat je hele cyclus nog erger in de war schoppen. Zeker wanneer het (juist ook ivm de PCO) een eitje is wat niet is gesprongen. Je baarmoederslijm is dan wel opgebouwd maar wordt niet afgebroken. Ergo PMS maar dan fulltime. :silenced:

Als je al bij de ferti-arts bent even een telefoontje en vragen om een echo. Dan weet je gelijk of de cyste er nog zit en kun je evt Primolut krijgen om een menstruatie op te wekken. Soms ‘schiet’ je lichaam ook weer (welliswaar tijdelijk) in een stukje regelmaat. Ook wanneer dat niet gebeurd heb je in ieder geval weer een eerste cyclusdag. Ik meen me te herinneren dat je ging beginnen of al bent begonnen met IUI? Dat zal bij geen cyclus helaas ook stilliggen.

3 maanden geen cyclus is echt ‘genoeg reden’ voor dat telefoontje hoor mocht daar je twijfel inzitten. Succes, verder heb ikzelf geen ervaring met PCO weet enkel de basis ervan mbt het niet springen van eitjes en het aanmaken van teveel follikels.

Hoi willie,

Ik heb uit mijzelf nooit geen menstruatie ivm PCO.

Ik zou arts bellen om te overleggen om evt een bloeding op te wekken.

Groetjes sabine