vraag over gebruikerslijst

Onwijs druk forum dit, heel veel leden!



Maar houden jullie bijv wel eens opschoning? Er staan bladzijden vol met 0 posters. Puur een vraag hoor!

af en toe zijn we wel aan het opschonen.

maar er zijn een aantal mensen die wel regelmatig komen lezen/kijken en idee niets posten

Je weet dat dit een open forum is, Barbara? Dus zonder inloggen kunnen ze ook alles meelezen, alleen geen foto’s zien (zeg ik dat goed?). Dus wat dat betreft maakt het niet uit om de ledenlijst op te schonen. Voor het overzicht hoeveel actieve leden er zijn (ben ik ook wel nieuwsgierig naar) wel natuurlijk.

@SeeSeeEm wrote:

Je weet dat dit een open forum is, Barbara. Dus zonder inloggen kunnen ze ook alles meelezen, alleen geen foto’s zien (zeg ik dat goed?). Dus wat dat betreft maakt het niet uit om de ledenlijst op te schonen. Voor het overzicht hoeveel actieve leden er zijn (ben ik ook wel nieuwsgierig naar) wel natuurlijk.




er zijn een aantal rubrieken niet leesbaar als je niet ingelogd bent

dat wist ik niet

welke? of kan dat beter geheim blijven?

nee hoor



niet zichtbaar voorgasten zijn idd de foto’s



verder ;



discussie

showforum

9maand mama’s

kraamtijd

o ja, ik weet idd dat het niet besloten is. Een ander forum waar ik wel kom, is dat namelijk wel, maar de gebruikerslijst is er ook vele malen kleiner (44 stuks totaal, das niet in vergelijk met hier)



Ik vroeg het me af omdat ik zoveel op de nulstand zag, zodoende :smiley: