Wie heeft dit potje en vanaf welke leefijd gebruik je het?
Dit om het volgende: als Daniëlle er op zit klinkt continue het belongingsmuziekje. Ik denk dat haar billen nog te klein zijn en voor de sensor komen.
Ik heb geen gebruiksaanwijzing omdat ik de po van Marktplaats heb. Wie weet vanaf welke leeftijd de po geschikt is?
Of hebben er meer hetzelfde probleem?
ik gebruik hem al vanaf anderhalf met alissa maar ze vind hem gewoon niet leuk hihih , maar hij gaat erg snel met dat belonings muziekje , daar heb je gelijk in dus dat zullen ze wel allemaal doen dan :think:
Mijn zoon was erg moeizaam zindelijk, en ook pas laat… maar toen we eenmaal dit potje hadden, was hij in een week zindelijk. Maar dat muziekje stelt inderdaad niet zoveel voor. (Nou ja, muziekje “tadaaaaa”). Die sensor is erg gevoelig. Maar doordat het een stoeltje is en hij er best lekker op zat, kon hij er mooi mee voor de tv zitten, en belandde er in het begin al meteen genoeg in het potje, en had hij het snel door. Ook bij mijn dochter werkte het prima, maar dan echt door het model van het potje. Wij hebben er nu niet eens batterijen in…
Ik heb deze ooit ook voor André gekocht. Bij mij ging het muziekje al af als ik er langs liep en er niemand op zat
Volgens mij was André een jaar of twee toen ik hem kocht. Uiteindelijk is hij zindelijk geworden toen ik er achter kwam dat hij liever staand plaste dan zittend en toen was dit potje een beetje onhandig, omdat dat wel erg lastig richten was. Hij is toen op de gewone wc gaan plassen met een opstapje en ik heb een kinderring gekocht voor over de bril voor grotere boodschappen.
Het is een leuk potje, maar ik vraag me weleens af of al die dingetjes als muziekje en opgenomen hoera-uitroepen nou echt bevorderend zijn voor het zindelijk worden. Volgens mij gaat het met een standaard potje en een trotse mama of papa net zo snel. Als ze eraan toe zijn, zijn ze eraan toe, zeg maar.
Succes met de zindelijkheidstraining, wat worden ze snel groot hè?
hij is leuk he…
Dave heeft hem ook …gekregen voor zijn eerste verjaardag…kon hij vast er aan wennen…en nu gaat hij er af en toe op zitten…de enen keer komt er wat de andere keer niets…maakt niet uit…hij is niet bang ervoor en snapt de bedoeling…nu alleen nog het werk ervoor doen :mrgreen:
Verschillende verhalen…
maar bij meer een gevoelige sensor.
't Is dat ze de po zo leuk vind, anders zou ik hem even wegzetten tot ze wat groter is omdat nu het beloningseffect weg is :think: