vraag over emailadres

Hoihoi,

Weet niet waar ik deze vraag kan stellen, dus als verkeerd staat dan lees ik het wel (alvast sorry)

Ik heb een nieuw emailadres en wil dus mijn oude verwijderen, maar hoe doe ik dat? Nu gluur ik eens in de zoveel tijd even of er wat belangrijks bijzit, maar wil dat ie er helemaal uit gaat. Wie kan het mij simpel uitleggen aangezien ik een computerleek ben?

Groetjes,

Krista

Ligt er aan wat voor emailadres het is. Is het een webbased adres of van je provider?

Bij een vast adres:

Simpelste is om bij de account van het oude adres het antwoord adres aan te passen naar het nieuwe. Het nieuwe instellen als standaard adres dan zal op termijn de mail naar het oude wel verminderen.

Bij webbased:

Instellen dat de mail doorgestuurd wordt naar het nieuwe en de ode niet meer gebruiken.

Het is een emailadres van hotmail.

Enne Ruud ben echt een computerleek, dus van jouw verhaal wordt ik niet veel wijzer :think: :oops:

Hotmail kun je automatisch doorsturen naar je nieuwe adres en dan daar vandaan antwoorden dan bloedt die andere vanzelf dood.

Als je in je hotmail bent kies je rechts:

Opties

Meer opties en dan

Email doorsturen naar ander adres

Oke dat snap ik dan wel :smiley:

Maar de mailtjes hoeven niet doorgestuurd te worden naar mijn nieuwe emailadres.

Ga het zo even rustig bekijken, dan lukt het vast wel!

Bedankt voor de uitleg!