Vraag over de KV ovulatie testen

Hallo meiden,

wie van jullie hebben wel eens de kruidvat ovu testen gebruikt?

Vorige keer geen problemen, zag die piek mooi komen.

Nu heb ik een doosje en daar gebeurt iets geks mee. je ziet de roze waas over de test komen, in het controle venster komt ook de verticale streep, en helaas voor mij in het testvenster geen verticale streep, voor zover normaal dus, maar ik zie ook door beide vensters een horizontale streep komen :o

Het lijkt haast op een zwangerschapstest waar een plus moet komen te staan. Hebben jullie dit ook eerder gezien? Of zou het gewoon aan dit doosje liggen? maandag begin ik met een nieuw doosje, kijken of die dat ook heeft, maar ik was nieuwsgierig of jullie dit herkennen van de kruidvattesten. :-?

Hoi!!

Ik heb nu twee keer de kruidvattesten gebruikt, bij mij kwam er in het

controlevenster gewoon een dikke horizontale streep en in het andere

alleen een horizontale, voor negatief :frowning:

Verder geen gekke dingen erop gezien, maar goed had ook nog nooit eerder een test gedaan en ben dus niet echt ervaringsdeskundige ofzo :lol:

Heb nu online wat testen besteld, hoe die zijn heb ik nog geen id van.

Miss iemand anders meer ervaring met kruidvat??

liefs,

Atje, ik had mijn vraag niet helemaal goed gesteld, bedoelde de ovulatie testen… :oops: Heb de header al veranderd.

:lol: :lol: :lol:

Zag dat je geantwoord had en dacht al, weer es niet goed gelezen hihi…

Valt weer mee!

Ovu testen ben ik niet mee bezig. Kan ik je dus niet mee helpen helaas!

Voor jou ook veel succes! Hopelijk heb je de testen snel niet meer nodig!

ik gebruik ze ook, en soms zijn de doosjes gewoon bagger :oops: :shifty: ze worden niet duidelijk de strepen, of lopen door enz.

ik zou idd een andere doos pakken…

en ik ben van plan ze niet meer te gebruiken :shifty: want 1 doos weggooien en een nieuwe kopen is net zo duur als een beter merk kopen.

moet wel zeggen dat ik ze al heel lang gebruik en ik een doos of 4/5 heb weg kunnen gooien :roll:

ow, dan had ik de eerste keer zeker mazzel.

Maar ondanks het doorlopen, zag je dan wel je ovulatie piek?

ik heb ze 3 doosjes gebruikt (8 testen of zo) en zonder problemen. Geluk gehad met goede doosjes?

Tnt alleen het 3e doosje wat doorloopt. Vandaag laatste test derde doosje gebruikt, die gaf een streep aan, alleen nog niet donker genoeg, vanmiddag nog 1 gedaan uit het nieuwe doosje en dat streepje was weer veel lichter. Bij bijde testen heb ik er om gedacht om 2 uur van te voren niets meer te drinken.

Vraag me nu dus af of ik misschien mijn ovu piek gemist heb? :think:

Nou ja, zien we dan morgen wel aan de temp.

Ik heb ze 1 x gebruikt en vond ze niet duidelijk.

Ik heb nu de testen van Sensitest en die vind ik goed genoeg.

Heb uiteindelijk ondanks het doorlopen toch mijn ei gespot. Maar een evt. volgende keer ga ik toch andere proberen.