Vraag over Bonnie Doon

Hoi lieve mede-forummers,

Ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek stel. :oops: . Ik wil voor mijn dochter graag leggings van Bonnie Doon bestellen voor de zomer, maar ik wil graag weten hoe ze vallen. Ze is namelijk bijna 3 jaar en heeft nu maat 98 en ze is vrij tenger en ik moet kiezen tussen maat 92-98 en maat 104-110. Bij 92-98 ben ik bang dat ze ze over twee maanden niet meer aan kan en bij 104-110 zakken ze misschien van haar billen. Wie kan mij adviseren?

Alvast bedankt voor de reacties! :-*

De meeste leggings van Bonnie Doon vallen klein!

Dankjewel voor je antwoord :-* . Dan kan ik dus beter 104-110 bestellen, dan heeft ze er nog veel plezier van in de zomer. Tenzij ze natuurlijk valt met het buitenspelen en er meteen een groot gat in zit :mrgreen:

Ze vallen idd behoorlijk klein!

Hoi,

Meestal 1 maat kleiner, vorig jaar had ze 92/98 en leggings 104/110 :wink:

ze zouden er aan gaan werken bij bonnie doon dat weet ik wel dus hoe de nieuwe collectie valt weet ik nog niet zo, heb nog geen legging van 2010 gekocht :angel:

Vallen idd wel een maat kleiner.

ik geloof dat ik bij een maat 98 misschien zelfs voor de 116 zou gaan van BD…

Lys droeg 92/98 van BD met maatje 74… die dingen vielen zo krap en ik heb echt een tenger ding…

Hier hetzelfde verhaal als bij Annette: mijn oudste dametje is echt heel smal, maar zij heeft van Bonnie Doon leggings makkelijk twee maten groter.

Ik zou dus ook minimaal 104-110 doen…