Hoi lieve mede-forummers,
Ik hoop dat ik mijn vraag op de juiste plek stel. :oops: . Ik wil voor mijn dochter graag leggings van Bonnie Doon bestellen voor de zomer, maar ik wil graag weten hoe ze vallen. Ze is namelijk bijna 3 jaar en heeft nu maat 98 en ze is vrij tenger en ik moet kiezen tussen maat 92-98 en maat 104-110. Bij 92-98 ben ik bang dat ze ze over twee maanden niet meer aan kan en bij 104-110 zakken ze misschien van haar billen. Wie kan mij adviseren?
Alvast bedankt voor de reacties! :-*
De meeste leggings van Bonnie Doon vallen klein!
Dankjewel voor je antwoord :-* . Dan kan ik dus beter 104-110 bestellen, dan heeft ze er nog veel plezier van in de zomer. Tenzij ze natuurlijk valt met het buitenspelen en er meteen een groot gat in zit :mrgreen:
Ze vallen idd behoorlijk klein!
Hoi,
Meestal 1 maat kleiner, vorig jaar had ze 92/98 en leggings 104/110
ze zouden er aan gaan werken bij bonnie doon dat weet ik wel dus hoe de nieuwe collectie valt weet ik nog niet zo, heb nog geen legging van 2010 gekocht
Vallen idd wel een maat kleiner.
ik geloof dat ik bij een maat 98 misschien zelfs voor de 116 zou gaan van BD…
Lys droeg 92/98 van BD met maatje 74… die dingen vielen zo krap en ik heb echt een tenger ding…
Hier hetzelfde verhaal als bij Annette: mijn oudste dametje is echt heel smal, maar zij heeft van Bonnie Doon leggings makkelijk twee maten groter.
Ik zou dus ook minimaal 104-110 doen…