vraag omtrent verbouwen woonkamer/keuken

Dan zou ik ook niets kunnen bedenken waarom het niet te doen.

Lijkt me dat jullie alles goed overwogen hebben. Heerlijk toch!



En je zit inderdaad niet stil, haha!

Nu de herfst aanbreekt begin ik ook weer te rommelen en te verschuiven in huis.

Zat laatst het interieurtopic nog door te lezen. :slight_smile:



Geniet alvast van de voorpret en de ideeën, want ik weet hoe leuk dat al kan zijn! :thumbup:

Ik ben geen keukenzitter… of nee… ik best wel eigenlijk, hou van lekker kneuteren aan tafel, maar vriendlief niet en die is dus altijd snel van tafel verdwenen. Dan wordt het al minder gezellig :stuck_out_tongue:

Maar… bij vrienden van ons is de situatie zo’n beetje zoals jullie hem hebben willen en dat vind ik echt super.



Ik zou het dus ook doen!

karakter he… ik leef van uitdagingen en nieuwe kansen… hahaha. Manlief ook, dus na korte pauzes, zitten we alweer aan het volgende “project” te denken.



We gaan echt niet verhuizen, gewoonweg omdat dit in de huidige economie en met de huidige hypotheekregelgeving gewoon niet de slimste oplossing is en we ook meer duidelijkheid hebben omtrent de plannen van familie. We hebben dus zoiets van… hier blijven tot de kinderen zelfstandiger zijn en evt gaan studeren of anderzijds uit huis gaan. Dat zou dan wel een jaar of 20 nog zijn. Dat is het streven, maar geen absolute beslissing. Ik ken “ons” langer dan vandaag :lol: Kansen die voorbij komen, als het echt kan… ik weet niet wat we dan doen. Maar de eerste 5 jaar kan het zeker gewoon nog niet.



Dit plan hadden we overigens al toen we hier 7 maanden woonden ofzo. We hebben het weggeschoven omdat we dachten dat het wel wat raar zou zijn en we vonden dat we eerst langer moesten ervaren hoe dit huis zou zijn.



Inmiddels hebben we onze garage geheel geisoleert en verwarming aangelegd, zijn de kinderkamers af, hebben we al aardig wat puntjes op de I, is het geliefde prieel in de tuin gebouwd en af en zo komt dit plan weer in de picture…



We gaan het wel doen denken we, de precieze invulling gaan we aankomend jaar dan bedenken en plannen.

Echt super super leuk… wordt helemaal jaloers. :oops: :mrgreen: :mrgreen:



Hier is helaas onze droom ingestort ivm onzekerheid rondom baan van manlief… echt vet balen.