Vraag of dierentuin actie super de boer

Weet iemand hoe dat bedrijf heet die de kaartjes mailt? Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en ben dus de mail kwijt met de kaartjes. Ik wil ze namelijk bellen of mailen :wall: :wall:

Ja hoor. Mr. ticket.

Heb er zelf op de laatste dag nog de kaartjes laten verzilveren. Bijna vergeten.

link verwijderd beheer

Super bedankt en een super bedrijf. Kaartjes worden opnieuw gestuurd, al wist ik dus niet dat ik ze moest verzilveren. Maar daar deden ze oo niet moeilijk over . Top service :thumbup:

die waren toch maar tot 31 mei geldig?

hmmm geen idee, vraag je me wat, ik had al een datum ed gergeld en dus ook betaald we hadden kaartjes voor 25 juni

Klopt helmeaal marloes :mrgreen: ik moest de link activeren die link krijg ik nu nog via mr ticket.

Je kon de codes verzilveren tot 31 mei idd, maar je kon n datum t/m 30 juni kiezen om te gaan.

Ja verzilveren kon tot 31 mei. Ik heb de zes vouchers van mij niet gebruikt en teab op mp gezet en op de valreep zondagavond nog iemand de codes kunnen doormailen. Maar als je al betaald hebt en je pc stopt er mee voordat je de tickets kon uitprinten ja dan heb je geluk, als je, zoals ts iemand treft die ze nogmaals wilt doormailen.