Nee, we zijn net een week naar CenterParcs geweest, om toch nog ff eruit te zijn voor de komst van de baby. Dat was onze zomervakantie!
Het word een jongetje T echt hoor
Houd je van pretparken normaliter ?
en van musicals?
weet je nog dat ik je ge-smsd heb toen ik zwanger was van mijn eerste???
Zie je op tegen de bevalling?
kom je gauw weer kokken
Hoi lieverd… Ik heb je gemist hier zeg :-* :-* :-*
Ik las dat je het geslacht niet prijsgeeft maar ook ik gok op een jongen…geen idee waarom :think: :think: :lol:
Heb je ons ook gemist???
heb je lekker geslapen?
wat doe jij om rustig aan te doen , is dat te combineren met arwen om je heen ?
heb je ook leuke foto van je dametje?
heb je al een sms gehad vandaag?
@bianca81 wrote:
Het word een jongetje T echt hoor
Houd je van pretparken normaliter ?
Ja hoor, ik kan me er best een dag vermaken!
@oessie wrote:
en van musicals?
Niet van alle musicals, maar de modernere (zoals Dirty Dancing) vind ik erg leuk!
@jet1981 wrote:
Zie je op tegen de bevalling?
Een beetje wel, ja. Van Arwen heb ik een heel zware bevalling gehad. De ontsluiting vorderde niet, ondanks het feit dat ik heel regelmatig flinke weeën had. Ik heb toen weeënversterkers gekregen én een ruggenprik. Toen ik VO had en de ruggenprik uitgeschakeld werd, kwamen de persweeën niet meer op gang. Uiteindelijk heeft de bevalling 68 uur en 11 minuten geduurd en is Arwen met de vacüumpomp gehaald. Ik denk dat een tweede bevalling zeker makkelijker en sneller zal gaan, maar de baby is best flink (ligt voor op groei) en dus zie ik er toch wel tegenop.
@Jannigje wrote:
Hoi lieverd… Ik heb je gemist hier zeg :-* :-* :-
Ik las dat je het geslacht niet prijsgeeft maar ook ik gok op een jongen…geen idee waarom :think: :think: :lol:
Heb je ons ook gemist???
DEFINITELY!!! :-
@bianca81 wrote:
wat doe jij om rustig aan te doen , is dat te combineren met arwen om je heen ?
heb je ook leuke foto van je dametje?
Veel liggen (moet van de gyn) en lezen. Soms computeren.
Ik heb de oppasdagen gewoon door laten lopen voor Arwen, maar het is wel druk als ik 'r bij me heb, ja… Maar goed, ze heeft natuurlijk ook recht op mijn aandacht. Maar het is goed te doen, doordat ik af en toe ook een dag “rust” heb als ze bij de oppas is. Op andere dagen is het druk, maar goed, het is niet anders.
En een leuke foto? Zeker!
:inlove: dat is ind een mooie foto :inlove:
zit ze op zwemles?