vraag bieb

ik heb op mijn zusje haar pas een tijdje terug wat tijdschriften geleend.

Ondere andere een aantal tina’s.

Echter nu kreeg mijn zus een mailtje dat 1 tina niet ingeleverd was, en dat de inleverdatum met 4 weken was overschreden.



Ik heb alles gezocht, maar die tina heb ik hier echt niet liggen.



Iemand een idee wat de prijs is van het vergoeden van de tina?

voor een tijdschrift van een paar euro, zullen ze toch niet een heel hoog bedrag gaan vragen wel?

denk rond de 5 a 8 euro, incl. administratie kosten…



zo hoog voor een tijdschrijft kan dat nooit zijn…

winkel waarde is ook niet zo hoog…

Ik ben een Bobo kwijt geraakt van Jo. Die koste me meen ik nog geen 2 euro. Tina zal iets duurder zijn,maar veel scheelt het vast niet.

bedankt voor jullie antwoorden :slight_smile:

ik vreesde al dat ik enorm veel kwijt zou zijn voor zo’n stom tijdschrift…

jullie berichten geven me hoop :slight_smile:

Ik zou die bieb bellen - voor hetzelfde geld loopt nu de inleverboete op en kan je straks alsnog het tijdschrift vergoed. Gelijk dan maar afhandelen als je hem toch niet kan vinden.

ga morgen ook meteen langs de bieb.

het tijdschrift heb ik gewoon niet, vrees dat het is weggegooid door de hulptroepen toen ik met frutsel :**: zat. dat was namelijk de inleverdatum ook.

ben nu al 4 weken te laat met inleveren, a 0,35 eurocent per week. en dan komt waarschijnlijk daar bovenop de vergoeding voor het tijdschrift.

Ooit was ik een tijdschrift kwijt, en na weken toch maar gezegd dat ik hem niet meer kon vinden. Toen hoefde ik de boete niet te betalen en het blad ook niet. Ze zei dat als ik hem terugvond hem alsnog terug kon brengen.

Maar nooit meer gevonden, en het kostte me dus niks.

ben het vandaag meteen gaan afhandelen.

het tijdschrift was 2,85 en de boete 1,75.

dus jammer dat ik niet meteen gezien had dat ik hem kwijt was, want dat had me toch weer 1,75 gescheeld :slight_smile:

al met al vond ik de kosten wel meevallen!