Vraag... antwoord!

Oooooohhhh… Saba is zoooooo geweldig (vind ik dan als onbescheiden moeder hè :wink: :mrgreen: ). Als je vraagt: “wat doet de koe?” zegt ze “boooeee” en als je vraagt: “wat doet de klok?” wijst ze naar een klok en zegt “tik-tak” en oh oh oh, als je zegt: “geef maar een knuffel”… oooohhhh, dan geeft ze een knuffel én een kus! En oeh oeh, als je naar Nijntje wijst en vraagt “wie is dat?” zegt ze “IJNE”… aaaahhhhhhhhhh, dit is zóóóóóó leuk :inlove: !!!



Oké, sorry hoor, moest even m’n trotse eitje kwijt, hahaha.

wat gaaf zeg!

wat kunnen ze veel in een paar maanden zeg! :thumbup:



Wat leuk!!!!!!

En natuurlijk ben je enorm trots! Je bent toch Saba's mama!!

jeeeeeeeeeeeeeeeeee wat goed joh!!!



:inlove: :inlove: :inlove:



jeetje wat een knap kind heb jij!!

Ik zou ook trots zijn!!

Ja leuk hé!!!

Héél herkenbaar!!

Gaaaaaaaaaaaaaf!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

En vandaag… ooooohhhh zo schattig… zeg ik “geef Bumba maar een kus”… wat denk je… dikke kus op haar Bumba knuffelbeer, op z’n neusje :inlove: :inlove: :inlove: !

Leuk is dat allemaal he?! :inlove: Gisteren had Isabel ineens weer een nieuw woord. Ik klapte op haar billen en vroeg wat zijn dat… “ille” :inlove: :inlove:

Aaahhhh, da’s héél wijs van d’r :mrgreen: :inlove: !! Liieeefffffff!

:inlove: :inlove: :inlove: Leuk he die ontwikkeling bij die kleintjes :inlove: :inlove: :inlove:

ja super leuk he al die dingetjes zo kan charity nu kushandje doen zo lief kusje kan ze al lang maar wil niet dat ze iedereen kust dus doet ze nu iedereen kushandje!!!

Ik vond het zoo leuk dat Tijn een paar weken geleden, dat gebaar met de vingers over elkaar maakte, toen we vroegen wat Pappa en Mamma deden.



“Centjes Verdienen”

Wat knap al zeg!!!



Hier is Isabel nog niet zover hoor!!!



Genieten dus :inlove:



Groetjes Alex

Annemarie, dat is geweldig zeg :thumbup: :inlove: :mrgreen: !!!



Gisteren aan het strand at Saba een babykoekje… kijkt ze de ober aan en kreunt “mmmm” terwijl ze met haar hand naast haar hoofdje schudde alsof ze die “mmmm” nog eens extra wilde benadrukken.



Ik verbaas me zó enorm over wat die ukkies nu al nadoen en oppakken van hun omgeving. Helemaal geweldig.

daar mag je best trots op zijn hoor :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:

Ze zijn wijzer als wij denken