Vraag aan beheer.. Waarom naam aan quote toevoegen.. ?

Waarom doen jullie dat als ik hem weg haal ? Ik zie dat mensen heel vaak doen en nu is er ergens in een topic waar ik dat gedaan heb de naam door het beheer er alsnog weer neergezet. Ben erg benieuwd waarom ?

Dat was mijn vraag aan jou in een van de topics, namelijk waarom je de namen weghaalt en alle quotes op die manier onduidelijk maakt.

Zeker in discussies is het erg handig als meteen duidelijk is wié er gequote word.

Bij deze dan ook wederom het verzoek aan jou om de quotes te laten zoals ze horen :slight_smile:

Niet iedereen is even handig in quoten en dat kan een reden zijn dat niet iedereen met naam quote.

Sommige mensen quoten ook door even een tekst te selecteren, kopieren en dan als quote te plaatsen. En dan staat de naam er niet altijd bij. :wink: En ook in die gevallen is het wel zo handig om het wél te doen.

We hebben toch het quote balkje rechts bovenaan?

Dat is heel handig en er kan maar heel weinig (zeg maar niets :wink: ) mis gaan wanneer je niets veranderd aan hetgeen er tussen de [ ] staat! :thumbup:

@Bietje wrote:

We hebben toch het quote balkje rechts bovenaan?

Dat is heel handig en er kan maar heel weinig (zeg maar niets :wink: ) mis gaan wanneer je niets veranderd aan hetgeen er tussen de [ ] staat! :thumbup:

Het werkt…hahahaha…

Ik kopieer wel eens een stukje tekst waar ik een quote van maak,maar dan is dat omdat dat stukje info van algemeen belang is (in een discussie bijv). Of als je dit stukje wilt gebruiken om je eigen visie er mee wil verduidelijken…

ls je puur reageert op 1 reactie van een persoon,dan is quoten incl naam wel handig…

Als er off-topic stukjes tussen staan,dan kan je altijd de quoteknop wle gebruiken,maar tussen de [ ] delen van de tekst alsnog weghalen…

@mandy_d. wrote:

ls je puur reageert op 1 reactie van een persoon,dan is quoten incl naam wel handig…

Maargoed er wordt nu dus gezegd dat dat ALTIJD moet, nou ja laten we dat dan maar doen he…

En persongeluk een naam verwijderen, lijkt me bijna onmogelijk, dus ik denk als er geqoute wordt zonder naam dit altijd bewust wordt gedaan.

@janet76 wrote:

@mandy_d. wrote:

Maargoed er wordt nu dus gezegd dat dat ALTIJD moet, nou ja laten we dat dan maar doen he…

En persongeluk een naam verwijderen, lijkt me bijna onmogelijk, dus ik denk als er geqoute wordt zonder naam dit altijd bewust wordt gedaan.

bewust, bewust…nee. als ik meerdere mensen wil quoten,dan gebruik ik voor de eerste quote de quote-knop, dan verschijnt er dus bij van wij de quote is, en bij de andere quotes gebruik ik copy-paste en de quote-tags. Dan verschijnt er dus geen naam bij, tenzij je die zelf toevoegt, hetgeen er bij mij meestal niet van komt. Niet omdat ik per se niet wil dat erbij staat van wie de quote is, maar omdat ik daar vaak te lui voor ben. :angel:

Foei Fiep toch jij lui?? Tsssssssssss

Hey en nog gefeliciteerd btw! :thumbup:

@janet76 wrote:

@mandy_d. wrote:

Wij gaan er als beheer niet van uit dat mensen het expres/bewust doen, wij gaan van de goede wil van de gebruiker uit daarom word niet zwaar aan getild, zoals gezegd is niet iedereen even handig in het quoten en heb je al een uitleg gezien van iemand die niet altijd de naam er in heeft.

Anders vind ik het dus als je bewust in de naam gaat staan en deze delete.

Maar je honoreert mijn verzoek zie ik :thumbup: