vraag aan achterhoekmama's omg, steenderen

Vandaag waren we in steenderen, éeeeven de funda-route gereden :mrgreen: (dat is "toeválllig ergens heengaan waar een leuk huissie te koop staat)

Maar goed,een ochtend in het zwembad gehangen daar, echt su-per leuk!.

Nu staan daar zoals gezegd een paar leuke huizen te koop, maar ook staat daar …de aviko fabriek en die heb ik toch wel een paar keer geroken,

Is er iemand die daar woont of gewoond heeft? Ik ben zo benieuwd of je dat nou idd altijd ruikt , of alleen als de wind fout staat of dat je er aan gewend raakt, of dat je uiteindelijk zelf ook naar aardappeltjes gaat ruiken. :lol: EN is het uberhaupt leuk daar te wonen?

Zo op het oog, lijkt het mee héérlijk maar ja dat is wel op een weekenddag en met 25 graden dus dan oogt alles misschien wat positiever

Regelmatig door Steenderen gereden/gefiets, maar eerlijk: nog NOOIT aardappels geroken…

En idd, het is daar een geweldige omgeving.

Kom zelf oorspronkelijk uit Doetinchem…

Kom uit Zutphen. Mijn vader heeft bij de Aviko gewerkt. Idd je ruikt het MAAR als je er eenmaal woont ruik je het echt niet meer!!!

En het is een GEWELDIGE omgeving! Tussen Zutphen en Doetinchem beide leuke steden om te shoppen… :wink:

Zooooowww! Grote plannen, Jub??? :smiley:

ik geloof ook niet dat de aviko zo stinkt…en als je al wat zou ruiken…je kan beter een patattenfabriek naast je hebben,dan een varkensschuur

ik zou zeggen…daarom niet laten :mrgreen:

dank jullie, het lijkt me zo heerlijk joh30 meter tuin waar de jongens fijn kunnen aanklooien. Tuurlijk is dit ook goed , maar dit ( rijtjeshuis in arnhem zuid) is gewoon niet mijn ding. Als het allemaal niet gaat gebeuren blijven we hier gewoon nog even, geen probleem, maar het is zooooo aantrekkelijk om serieus te gaan kijken!

Manlief heeft de makelaar ook al gecontacteerd voor een beetje meer info en zo. Maar misschien ben ik wel een te grote dromer.

Want een klein dorp heeft natuurlijk ook zijn nadelen ,

We waren trouwens in het zwembad daar, dat schijnt mbv die aviko fabriek opgewarmd te worden of zoiets dus het buitenzwembad is altijd minimaal 28 graden LEkkurrrr!, maar ik heb de patatjes inderdaad wel geroken daar, maar ja "men"schijnt er geen last van te hebben anders blijf je daar neit wonen zou je toch zeggen

En die natuur eromheen joh, fan-tas-tisch Kun je eigenlijk normaal ademhalen ipv hier tussen 3 snelwegen inwonen Serieus - afen toe als ik naar mijn werk fiets heb ik het gevoel alsof ik in een soort "suikerspin"van uitlaatgassen rijdt joh gadverdamme! ( en als we in zo’n durp gaan wonen ga ik er ngo zelf aan mee oen ook want dan moet ik een auto :roll: :think: :think: eh da’s nie zo netjes nauurlijk)

Denk niet dat Steenderen echt de nadelen van een dorp heeft hoor…

De “grote” stad is op fietsafstand, de omgeving is geweldig en ik geloof niet dat Steenderen een “kliekjesdorp” is zoals Dinxperlo hier…

Het zal (in mijn ogen) heel wat beter zijn dan in Arnhem, wat (sorry :oops: ) absoluut niet mijn stad is.

Ben benieuwd wel huis je het over hebt, misschien heb ik er ook wel eens bij staan kwijlen :wink:

NOu weet je arnhem echt écht de binnestad dat was leuk, ( woonde toen in het oudste klokgeveltje van de stad ) , het heeft mooie dingen, maar ja, om nou te zeggen dat ik hier nodig mijn leven moet slijten nee, van geen kant, Heb zelf daarvoor in Oosterhout, Nijmegen, arnhem, haaksbergen, en Denekamp gewoont dat laatse was gewoon ;echt te klein, maar dat dorspe dat trekt me wel.

Die huizen zijn op het oog qua huis niet eens heel geweldig hoor ( zie funda bernhardstraat er zijn er 3 zelfs ERRUG toevallig? :think: :think: we hebben maar gebeld, maar het schijnt toeval te zijn, maar dat is uit te zoeken natuurlijk) maar die lekker grote tuin… en het feit dat ik me niet zoals nu dood zou ergeren aan de buurvrouw die vindt dat dat ze de gordijnen pas dicht hoeft te doen NAdat ze onder de douche geweest is Ik hoef de t**ten vanm’n overbuuf niet te zien!!! . en meer van dat soort ergernisjes .

het leek me heel klein maar als je zegt dat dinxperlo misschien nog wel dorpser is ( nu duik i er helemáál in natuurlijk he, na jullie verhalen? hahaha)

Dinxperlo is echt: als je niet van daar komt, hoor je er niet bij…

Ik heb het de eerste maanden ook best moeilijk gehad.

Pas toen B’Elanna de eerste keer (na maanden) bij een kindje van school had gespeeld, groette de eerste moeder me.

We wonen hier nu bijna 4 jaar en ik heb nog steeds geen contacten met échte Dinxperse vrouwen.

Maar ja, wat je zegt: geweldig grote tuin, maakt een hoop goed…

hmm dan is dinxperlo toch inderdaad veel anders dan varsseveld

heb geen last gehad van inburgerings problemen :mrgreen:

spreek soms nog platter dan mijn man(ik kom uit rotterdam) en mijn man komt hier vandaan!!! :mrgreen: :mrgreen:

wisje,waar woon je dan in dinxper…mijn zwager en schoonzus wonen er ook!

Ik woon op het industrieterrein, bij het kleinste kerkje… Dat weten ze vast te vinden…

Nou ben ik heel nieuwsgierig wie dan jouw zwager en schoonzus zijn, misschien ken ik ze wel…