Lynn is bijna 6 maand ondanks dat Lynn overdag als ik thuis ben om de 2 uur komt voor voeding en soms 's nachts komt ene keer wel andere keer niet. Of zelfs 2 a 3 keer per nacht merk ik geen verschil in mijn borsten ze worden niet voller ze lijkt ook veel minder tevreden na een voeding.
En eerlijk moet ik zeggen het breekt me gigantisch op ik kan niet meer ben echt kapot, het heeft gevolgen voor mijn werk want mijn concentratie is ver te zoeken en ben niet meer leuk meer bij mijn gezin
Ik zet echt te twijfelen om 1 a 2 voedingen maar af te bouwen en eerst nog afgekolfde melk en daarna maar nutrilon te geven.
ZOdat ze de ochtend en 2x 's avonds nog krijgt Is dit mogelijk denken jullie?
Van allebei een beetje misschien?
EDIT: je hebt inmiddels je vraag veranderd, dus dit antwoord slaat niet meer echt ergens op.
Niemand verder?
Ik denk dat als je nu afbouwt, je ook echt afbouwt, productie is volgens mij pas met een maand of negen, tien dusdanig dat je het op twee voedingen per dag vol kunt houden.
Dat je niets merkt aan je borsten is normaal hoor, na verloop van tijd
Het klinkt een beetje alsof ze zelf aangeeft dat de productie een beetje omhoog moet…? Kan dat? Misschien een paar dagen heeeel veel aanleggen. Wel vermoeiend natuurlijk, maar als je dan wat meer melk hebt zal het daarna wel weer normaliseren.
@Lune wrote:
Ik denk dat als je nu afbouwt, je ook echt afbouwt, productie is volgens mij pas met een maand of negen, tien dusdanig dat je het op twee voedingen per dag vol kunt houden.
Het klinkt een beetje alsof ze zelf aangeeft dat de productie een beetje omhoog moet…? Kan dat? Misschien een paar dagen heeeel veel aanleggen. Wel vermoeiend natuurlijk, maar als je dan wat meer melk hebt zal het daarna wel weer normaliseren.
Helemaal mee eens!
Gaat het al wat beter?
karin ik heb dat hier nu ook heel erg
maar hoop zo dat het bij mij goed blijft gaan, aangezien Juul geen fles kan.
wel menstrueer ik nu, dus hoop dathet daar aan ligt.
moest vandaag gewoon om de 2 uur van mn werk naar huis fietsen.
@Hupsakee wrote:
@Lune wrote:Ik denk dat als je nu afbouwt, je ook echt afbouwt, productie is volgens mij pas met een maand of negen, tien dusdanig dat je het op twee voedingen per dag vol kunt houden.
Helemaal mee eens!
Gaat het al wat beter?
Ja , thuis komt ze gemiddeld wat vaker maar op zich vind ik dat niet erg. De laatste voeding kolf ik en of ze krijgt dat met de fles en rijstebloem of ze krijgt nutrilon of ze krijgt gewoon de borst… Verder krijgt ze alles live. Reden van de rijstebloem of nutrilon is dat ze dan wel lang doorslaapt en ik meer rust krijg en geen wandelend hormoonbom meer ben voor mijn gezin :oops:
Nou niks helpt meer ze weigert na meerdere keren voeden om om slaap te vallen ja bij mij aan de borst slaapt ze om vervolgens zodra ze in haar bed ligt te krijzen ben er echt klaar mee dit trek ik niet langer 4 uur slaap per nacht
Misschien een stomme vraag, maar zou ze oververmoeid kunnen zijn van het zo vaak wakker worden? Het lijkt verschrikkelijk op waar ik nu met Noah door heen ga en ik zit ook een beetje met mijn handen in het haar.
Aan de ene kant denk ik hij is zoooo ontzettend moe dat hij niet kan/wil slapen (net als bij jou, wel aan de borst) en aan de andere kant denk ik dat hij 's avonds niet genoeg binnen krijgt.
Ik heb hem nu een hele fles kv gegeven voordat hij naar bed ging en heb mijn voeding afgekolfd. Ik hoop nu dat hij wel weer de hele nacht door komt (dit deed hij namelijk vanaf 2 maanden, maar sinds 2 weken is hij om de 2 uur wakker)
Echte raad kan ik je dus niet geven, maar ik weet waar je doorheen gaat :hug:
Ze is helemaal kapot oververmoeid maar slapen doet ze dus niet
Is inbakeren niet een idee?
ze was altijd ingebakerd maar ze draait nu dus dan mag het niet meer
Och nee natuurlijk kan het dan niet, wat lastig zeg :hug: