Vouwwagenland

@wieniex wrote:

Waar laten jullie eigenlijk je kleding? Wij hadden altijd 1 cabine om te slapen en 1 cabine voor kleding enzo, vandaar dat ik graag 3 cabines wil… waar laat je dat in een vouwwagen? En waar laat je dat als je bijv 2 cabines hebt die allebei als slaapruimte dienen?




Hier hebben we 2 campingkasten in de voortent staan met plankjes erin. 1 voor de kleding van de kids en 1 voor ons, past prima en het is van de grond af :thumbup:

Handdoeken komen meestal in de bakken te liggen (het zitgedeelte dus)

Tja… wij zijn van het simpel kamperen en ik heb dus zowieso niet veel kleding mee.

Ondergoed voor 3 dagen en sokken ook. Maar verder gewoon aan tot het rechtop kan :angel:



Wij hebben voor de kleding 3 vouwkratten die op elkaar kunnen en daar zit dan per 2 personen de kleding in.

Heeft weinig ruimte nodig.



Maar ja, wij koken ook heel simpel… mensen kijken altijd heel verbaasd als ze zien hoe handig ik kook met enkel de skottelbraai… voor koffie een electrisch waterkokertje en voor drinken gebruik ik gewoon wegwerp bekertjes.

Mepal borden vegen we met een servetje schoon bij ontbijt en lunch en afwassen doe ik dus enkel 's avonds.



We hebben dus niet een complete keuken staan.

Gewoon een krat met wat kookgerei en 3 kratten kleding.



Wij hebben in de tent 2 grote slaapgedeeltes van 200 x 220 en daar slapen we prima in.

Dit jaar dus wat meer ruimte omdat er voor t eerst een bijzettentje meegaat.