vouwwagen.

er zit een wasbak in en 3 gaspitjes.

Dus aanslag checken staat genoteerd :mrgreen:

Oh wij hebben er iets meer dan een jaar geleden aangeschaft. We moeten hem verder nog helemaal inrichten. We wilden er dit jaar mee op vakantie maar er kwam iets tussendoor :inlove:. Ik kan nu niet wachten tot de meivakantie!



We moeten nog een tenttapijt, lampen, keukenkastjes, keuken inrichting en een tafel. Ik wil ook even uitproberen hoe de bedden slapen. We hebben gelukkig wel lattenbodems, maar hele dunnen matrasjes. Er zit 1 ondertentje bij, dus daarin moeten goede luchtbedden voor de girls en zij moeten nog slaapzakjes. Als tip kregen wij om een gereedschapskist te vullen en die er bij in te zetten. We hebben net 5 nieuwe kampeerstoelen gekocht en een grote koelbox. Keuken, chemisch toilet zat er bij.



Ik heb er zoo zin in!!!

oww marion, en door jouw enthousiast berichtje heb ik ook weer meer zin gekregen!!



wij hebben aan sinterklaas een skottelbraai gevraagt. Zijn vorig jaar met de caravan van schoonbroer weggeweest en dat ding is voor ons echt een must.



servies hebben we mooi gezien hier bij de campingwinkel, van mepal, maar zijn aan het twijfelen of van de ikea niet net zo goed is.



In plaats van een slaapzak hebben wij ons oud dekbed bewaard. Slaapt toch lekkerder dan een slaapzak vinden we zelf. Voor sophie hebben we een heerlijke warme poezenslaapzak.



die gereedschapskist is een goede! mag ik vragen wat voor koelbox je gekocht hebt?