vouwgordijnen hema?

Iemand deze in huis?

Ik wil heel graag vouwgordijnen achter bij het raam. Maar het raam is 280 breed en ik heb eens bij de leen bakker geloof ik 2x 140 gehaald, maar dat zag er niet uit. Dat was al te breed en zwaar waardoor het doorzakte en gewoon niet mooi hing.

Nu zie ik bij de hema vouwgordijnen online, maar hoe zijn die van kwaliteit? Hangt dat netjes en strak? En zou ik die uit 1 stuk kunnen halen (dus 1x 280 breedt) vlgs de site wel maar ik weet niet of ie dan te zwaar wordt, of dat systeem het aankan.

Dus ik vroeg me af of iemand er bekend mee is. Of anders zijn andere (betaalbare) tips ook welkom (heb eens gekeken bij een stoffenwinkel maar dan ben ik 1000 euro kwijt voor dit raam, dat vind ik dan toch wel weer erg veel geld ervoor :roll: )

Wij hebben hier vouwgordijnen van de hema, 2x erg breed (rond en over de 3 meter).

We hebben ze op maat laten maken, en ze zijn enorm stevig en zakken absoluut niet door.

Maar dat was niet echt heel goedkoop, maar ik vind de kwaliteit goed.

Ook wij hebben vouwgordijnen van de Hema, volgens mij 2,70 meter breed. Ze hangen nu 2 jaar, maar zakken niet door en blijven heel mooi.

Bij de Hema komen trouwens de gordijnen 1 keer in de 6 weken in de aanbieding is mij toen verteld door een medewerkster (ze zei dat ik maar even een week moest wachten met bestellen :wink: ). Dus hou dat in de gaten, want goedkoop is het niet.

Ik weet niet of je handig bent met de naaimachine? en of je dat mooit vindt. Mijn moeder heeft voor mij op maat vouw gordijnen gemaakt

Het is niet zo heel mooi zoals in de winkel maar het misstaat niet (althans dat vindt ik, er zijn heel wat mensen die dit enorm lelijk vinden).

Wij hebben ze nu tijdelijk aan de voorkant hangen.

Thx meiden, das precies het antwoord wat ik graag hoorde :slight_smile:

En die tip van de korting, helemaal top :thumbup: Ik wil dit al jaren, die paar weekjes kunnen er ook wel bij. Was vandaag bij de hema en leek me ook wel een degelijk systeem.

En ja ik ben heel handig met de naaimachine, maar ons mam ook en die heeft ze in het verleden ook zelf gemaakt, zeeen van tijd gingen erin zitten omdat we ook perfectionisten zijn dus dan is het eindeloos voor het goed genoeg is natuurlijk en ons mam zei toen dat ze de kostenbesparing echt niet op vond wegen tegen de tijd die erin was gaan zitten, ze zou het nooit meer zelf doen. Dus vandaar dat ik toch op zoek ben naar ergens laten maken.

Dan denk ik dat ik er gewoon voor ga, stofje uitzoeken en bestellen maar! :dance: